27-erių gynėjas šeštadienio vakarą pataikė pergalingą metimą iš vidurio aikštės į „Oklahoma City Thunder“ krepšį. Tai nebuvo atsitiktinumas, nors amerikietis šveitė kamuolį iš 10 metrų. S.Curry tokius metimus pataiko – vos dėjęs žingsnį nuo vidurio linijos.
Be to, „Thunder“ tinklelį draskęs dvylika tolimų metimų, S.Curry dvejose rungtynėse iš eilės iš toli pataikė bent po 10 metimų.
„Bent dešimt tritaškių per dvejas rungtynes iš eilės? Tai video žaidimas“, – nuostabos neslėpė NBA žvaigždė Dirkas Nowitzki.
Deja, Dirkai, to nepakartoja net video žaidimai. Internete plinta linksma ištrauka iš NBA 2K16 kompiuterinio žaidimo, kuriame žmogus bando su S.Curry pataikyti iš jam jau įprastų pozicijų – maždaug netoli vidurio linijos. Tačiau metimai kartais net neliečia lanko, tikslo nepasiekia.
Nors tai tėra linksmas pokštas, NBA 2K serijos kūrėjai iš tikrųjų suka galvas, kaip realiai atvaizduoti beprotišką S.Curry pataikymą.
Tą pripažino net NBA 2K serijos žaidimo subtilybių direktorius Mike'as Wangas.
Problema tame, kad S.Curry meta iš neįtikėtinų situacijų – iškart po driblingo, per aukštai iškeltas rankas. O tai, pagal paties žaidimo specifiką, gerokai sumažina taiklaus metimo tikimybę. Bet tik ne realybėje ir ne S.Curry.
„Stephas – tikras taisyklių laužytojas, – pripažįsta M.Wangas. – Jo beprotiški metimai komplikuoja žaidimo logiką, pagal kurią žmonės gali atskirti, kokius metimus tikėtina pataikyti daugiau, kokius – mažiau“.
M.Wangas tikino, kad NBA tikrai nelengvins metimų po driblingo ar praradus pusiausvyrą, bet bandys kuo tikroviškiau atkurti S.Curry metimų specifiką.
„Bandysime padaryti, kad Stephas būtų tas tikrasis Stephas kitose NBA 2K serijos versijose“, – žaidimo mėgėjams pažadėjo M.Wangas.