2023 06 03

A.Butkevičius: „Lyginti K.Maksvyčio ir G.Žibėno filosofijas yra labai sunku“

„Manau, kad tokio žaidėjo, kaip Arnas Butkevičius, reikia kiekvienai komandai“, – šiais Šarūno Jasikevičiaus žodžiais būtų galima įvardinti A.Butkevičiaus indėlį į šio sezono Kauno „Žalgirio“ komandos sėkmę.
Arnas Butkevičius
Arnas Butkevičius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Vienas kovingiausių lygos krepšininkų dar praėjusį sezoną link čempionų titulo vedė Vilniaus „Ryto“ ekipą, o jau rudenį apsivilkęs žalius ir baltus marškinėlius greitai įsiliejo į komandą ir stipriai prisidėjo prie Kauno ekipos pergalių.

Prieš svarbiausias „Betsasfe-LKL“ didžiojo finalo dvikovas, „LKL Akademija powered by Citadele“ pakalbino vieną kovingiausių Kauno ekipos žaidėjų.

– Pradėkime nuo sezono Europoje, kuris tikrai buvo įspūdingas tiek „Žalgiriui“, tiek ir jums asmeniškai. Ar jau susigulėjo emocijos ir susidėliojo mintys?

– Šiek tiek laiko jau praėjo ir mintys susidėliojo. Sezoną vertinu gerai ir kitaip vertinti, turbūt, nebūtų galima, nes viršijome savo lūkesčius ir visų ekspertų prognozes. Komanda buvo naujai surinkta, nemažai žaidėjų atėjo į „Žalgirį“ pirmą kartą. Tam, kad atsirastų kažkoks rezultatas su naujai surinkta komanda, turi praeiti nemažai laiko, bet mes tikrai gerai suradome savo pozicijas bei vietas komandoje ir Eurolygos sezonas mums išties buvo geras.

– Ar puikus sezonas Eurolygoje įkvepia kuo geriau baigti sezoną ir vietiniame fronte?

– Manau, kad kiekvieno profesionalaus sportininko tikslas yra laimėti, tad ne kiek Eurolyga įkvepia tam dalykui, bet kiek noras tiesiog nugalėti ir iškovoti čempionų žiedus. Atsižvelgiant kaip prastai „Žalgiriui“ susidėliojo praeitas sezonas, nėra jokio kito tikslo – tik nugalėti.

– Šį sezoną „Žalgirio“ sirgaliai įrodinėjo, jog yra vieni geriausių fanų Europoje. Eurolygoje šiemet turėjote 17 iš 18 sold-out‘ų ir atmosfera arenoje tikrai buvo nereali. Tačiau Lietuvos krepšinio lygos rungtynėse palaikymas nėra toks gausus. Kodėl taip nutinka?

– Manau, kad normalus dalykas, kad Eurolygos rungtynėms ažiotažas yra didesnis, kadangi tai yra Europos turnyras. Pilno arenos yra įspūdinga ir visų pirma didžiausia padėka fanams, kad ateina ir mus palaiko. Didelė dalis pergalių šį sezoną yra ir fanų nuopelnas, kadangi žaidžiant namuose visada jaučiame jų užnugarį. Nemanau, kad reikia kažką sakyti. Mūsų sirgaliai seka mus visą sezoną, mato mūsų žaidimą ir palaiko. Manau, kad turėdami galimybę ateis palaikyti ir pasirinks „Žalgirį“, o ne gerą orą.

– Kazys Maksvytis ir Giedrius Žibėnas kartu darbuojasi Lietuvos rinktinėje ir panašu, kad turi gerą tarpusavio ryšį. Jums teko pabūti jų abiejų auklėtiniu. Ar galėtumėte išskirti kuo šie treneriai yra panašūs ir kuo skiriasi?

– Trenerių filosofijas lyginti yra labai sunku, įmanoma atrasti kažkokių panašumų ir skirtumų, bet giliau lendant į detales reikėtų konspektuotis ir užsirašinėti savo pastebėjimus, kad būtų galima objektyviai palyginti. Strategai išsiskiria tuo, jog abu yra žaidėjų treneriai, jie palaiko puikius santykius su žaidėjais tiek aikštelėje, tiek už jos ribų. Kalbant apie žaidimo filosofiją, pas G. Žibėną yra nemažai akcentų greitame, laisvesnio stiliaus krepšinyje, o pas K. Maksvytį labiau akcentuojama gynyba ir komandinis krepšinis, visų žaidėjų įtraukimas į abi aikštelės puses.

– Su Vilniaus „Ryto“ komanda, praeitais metais, iškovojote „Betsafe-LKL“ čempionų titulą, šiais metais esate kitoje komandoje iš kurios tas titulas ir buvo atimtas. Kiek Jums yra svarbu laimėti ir sugrąžinti čempionų taurę į Kauną?

– Labai svarbu. Tai yra vienas iš sezono tikslų ir kitaip būti negali. Kaip jau minėjau anksčiau, profesionalaus sportininko tikslas yra iškovoti trofėjus ir titulus komandai už kurią tu žaidi. Šitoje vietoje daug motyvacijos nereikia ieškoti, visada yra geriausias jausmas vasarą išeiti ir žinoti, kad padarei viską taip, kaip turėjai padaryti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis