2023 11 09

A.Velička – apie žalgiriečius Vilniuje ir buvimą po padidinamuoju stiklu

„Betsafe-LKL TV“ interviu rubrikoje – trumpas pokalbis su Vilniaus „Ryto“ krepšininku Arnu Velička.
Arnas Velička
Arnas Velička / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Šią vasarą, kuomet įžaidėjas prisijungė prie sostinės klubo, jis tapo jau ketvirtuoju komandos žaidėju, kuris perėjo Kauno „Žalgirio“ jaunimo sistemą. Tokią patirtį turi ir Martynas Echodas, Gytis Masiulis bei Lukas Uleckas. Pokalbio pradžioje kaunietis buvo paklaustas, kaip būtų reagavęs, jei kažkas jam praeityje būtų pasakęs, jog tiek jaunųjų žalgiriečių galiausiai atsidurs Vilniaus ekipoje.

„Manau, būtų netikėta, – atsakė įžaidėjas. – Bet vis tiek „Rytas“ yra topinis Lietuvos klubas. Manau, nebuvo visai nerealus variantas, o dabar yra taip. Yra tas tarpusavio ryšys, daug metų esame pažįstami. Manau, tas padės.“

Nors A.Veličkai dar tik 23-eji, jis Lietuvos krepšinio sirgaliams žinomas jau ilgą laiką – nuo tada, kai link medalių ne sykį nuvedė įvairias šalies jaunimo rinktines. Visgi ilgą laiką juntamas dėmesys sportininkui nemaišo.

„Tiek laiko esu po padidinamuoju stiklu, prie to esu pripratęs. Kai žaidžiau užsienyje, to dėmesio gal kiek mažiau, nėra tiek daug apie tai šnekama. Grįžus į „Rytą“ dėmesio bus daugiau, vėl būsiu po padidinamuoju stiklu. Bet tas stumia mane į priekį ir daro geresniu žaidėju. Kiekvieną sekundę žinai, kad turi atiduoti viską, nes bet kas gali būti panaudota prieš tave“, – teigė „Ryto“ atakų organizatorius.

Per savo karjerą A.Velička save išmėgino jau eilėje Europos nacionalinių čempionatų. Kurioje šalyje lietuviui labiausiai patiko rungtyniauti, o kurioje – mažiausiai, sužinosite Betsafe-LKL TV „YouTube“ kanale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis