2018 04 23

Ballų šou: „infekuotas“ LaMelo kambarys ir LaVaro atvaizdas ant brolio Maciaus pilvo

Ballų realybės šou „Ball in the Family“ grįžo į Lietuvą. Naujausioje serijoje į Lietuvą sugrįžęs LaVaras sulaukė ir malonių, ir nemalonių siurprizų.
Ballų šou serija
Ballų šou serija / Stopkadras

Los Andžele savaitę praleidęs LaVaras grįžęs į Prienus užtiko netvarką jauniausiojo sūnaus šešiolikmečio LaMelo kambaryje.

Po visą SPA kambarį mėtėsi kojinės, drabužiai, šlepetės, maisto likučiai.

„Tikrai nieko neliesiu. Čia gali pasigauti infekciją“, – šaipėsi Ballų šeimos verslo patarėjas Alanas.

LaVaras grįžo su dovanomis. „Vytautas“ gavo dvi metimų mašinas – aparatus, kurie spjaudo žaidėjams kamuolius, sugėrę metimus į tinklą. Tai palengvina krepšininkų pamėtymą.

„Niekas tiek neįdėjo į klubą, kiek jūs“, – kalbėdamas su LaVaru Ballu tikino „Vytauto“ gynėjas Rashaunas Broadusas.

Tėtušis taip pat grįžo su naujais sportbačiais. 19-metis LiAngelo Ballas tapo paskutiniuoju LaVaro sūnumi, kuris turi savo vardo krepšinio batelius.

Ir pats LaVaras sulaukė malonaus siurprizo. Normundas Macius išsitatuiravo jo atvaizdą ant savo kūno. Užkietėjęs krepšinio žmonių tatuiruočių maniakas sužavėjo LaVarą.

Tačiau LaVaro lauktuvės neatnešė „Vytautui“ pergalių. Naujausioje serijoje akcentuojamas keturių komandų „Big Baller Brand“ turnyras Prienuose, kuriame „Vytautas“ pralaimėjo Latvijos, Lenkijos ir Slovėnijos klubams.

„Jūs net nenorit laimėti“, – rūbinėje po pralaimėjimų žaidėjus auklėjo LaVaras.

Jis pridūrė, kad su tokiu žaidimu „Vytautas“ iškris į antrą divizioną, o ten komandos žaidimą stebės 10 žmonių.

Apie prastą atmosferą komandoje kalbėjo ir LiAngelo Ballas.

Nors po to prieniškiai pralaimėjo ir trečiąjį BBB turnyro mačą, LaVaro kalba pasikeitė. Jam patiko žaidėjų kova ir vienas kito palaikymas.

Tai – LaVaro Ballo plano „Keisti kultūrą“ dalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis