Prie mikrofono grįžtantis V.Čeponis: „Pajutau, kad man labai trūksta komentavimo“

„7bet-NKL“ paruošė staigmeną rungtynių transliacijų žiūrovams. Į lygos komentatorių komandą oficialiai sugrįžta ilgametis krepšinio balsas Vaidas Čeponis.

Beveik dvidešimties metų patirtį sporto komentavime skaičiuojantis 52-ejų V.Čeponis savo komentatoriaus karjerą pradėjo būtent antrame pagal pajėgumą čempionate.

„Pirmiausia noriu padėkoti „7bet-NKL“ vadovams ir rėmėjams, kurie suteikė man šansą pratęsti komentatoriaus karjerą, – kalbėjo sporto žurnalistas. – Šiek tiek pailsėjau nuo krepšinio ir pajutau, kad man labai trūksta komentavimo. Nemeluosiu, man tai bus nemenkas iššūkis, kadangi pastaruosius metus nežiūrėdavau daug „7bet-NKL“ rungtynių. Tačiau čia žaidžia daug aukšto lygio krepšininkų ir perspektyvaus jaunimo, todėl tikrai laukiu šio naujo starto.

Įdomu tai, kad prieš maždaug 20 metų mano komentatoriaus karjera prasidėjo antroje pagal pajėgumą šalies lygoje ir pirmąsias rungtynes Alytuje komentavau su legendiniu Sergejumi Jovaiša. Kaip buvęs krepšininkas pasistengsiu giliau pažvelgti į komandų žaidimą, tačiau nevengsiu prie to pridėti ir humoro atspalvio (juokiasi).“

Aštuonis sezonus panevėžietis buvo vienas iš pagrindinių Lietuvos krepšinio lygos balsų, taip pat anksčiau komentavo Kauno „Žalgirio“ akistatas Eurolygoje bei Lietuvos nacionalinę vyrų rinktinę.

Prie mikrofono V.Čeponį galėsite išgirsti jau lapkričio 23 d. vyksiančiose rungtynėse tarp Kauno r. „Omegos-Tauro-LSU“ ir Ukmergės „Steko“. Šį susitikimą transliuos LRT.lt portalas.

Neseniai su V.Čeponiu atsisveikino Lietuvos krepšinio lyga už „nekokybiškai teikiamas paslaugas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis