2022 04 20

K.Maksvyčio ginklanešys iš JAV – apie darbėniškio išskirtinumą ir kitą „Žalgirio“ taikinį

Lorenzo Williamsas buvo pagrindiniu Kazio Maksvyčio įžaidėju trijuose skirtinguose klubuose – Panevėžio „Lietkabelyje“, Klaipėdos „Neptūne“ ir Permės „Parma“ ir iš geriausios pozicijos matė stratego šuolį į Lietuvos krepšinio žvaigždyną. Karjerą baigęs amerikietis 15min papasakojo apie nepamirštamą etapą Lietuvoje, trenerio iš Darbėnų filosofiją, sėkmės receptą ir kitą Kauno „Žalgirio“ taikinį.

„Jei atvyksiu, tai nebent dirbti asistentu. Mano, kaip profesionalaus krepšininko, dienos jau baigėsi“, – 15min paklaustas, ar bus Kazio Maksvyčio įžaidėju ir Kauno „Žalgiryje“, juokdamasis atsakė 37-erių Lorenzo Williamsas.

Kairiarankis amerikietis iš Teksaso praėjusį rugsėjį pakabino sportinę avalynę ant vinies, o krepšininko karjeros pabaigoje jis net ketverius metus buvo pagrindiniu K.Maksvyčio idėjų įgyvendintoju aikštelėje.

Šis įžaidėjas atakoms dirigavo K.Maksvyčio vadovaujamose komandose Panevėžyje, Klaipėdoje ir Permėje, ir puikiai žino, kokias pamatines vertybes ir žaidimo stilių treneris stengėsi įdiegti kiekvienoje darbovietėje.

Amžiną draugystę su 44-erių strategu iš Darbėnų sukūręs Lorenzo Williamsas tiki specialisto sėkme „Žalgiryje“ ir Lietuvos rinktinėje.

„Manęs nestebina šis Kazio karjeros šuolis, nes kur jis benueitų, pergalės jam seka iš paskos. Aš labai laimingas dėl jo! – 15min sakė L.Williamsas. – Jei esi šalia jo, jauti, kad šis treneris turi šviesią ateitį, ir supranti, kad jis nusipelnė tokios galimybės „Žalgiryje“ ir rinktinėje. Labai džiaugiuosi dėl Kazio! Aš jį pasveikinau, jis puikiai žino, ką aš apie jį galvoju.“

O viskas prasidėjo nuo „Lietkabelio“ peržiūros 2016-aisiais metais, į kurią L.Williamsas atvyko neseniai išsigydęs traumą ir su nežinia dėl ateities.

Galiausiai Lietuvoje įžaidėjas išbuvo trejus ryškius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis