2018 08 30

Kodėl Prienai užsipuolė Ballų šeimyną?

Prienai vėl sudrebino internetą istorija su Ballais. Bet šįkart Virginijaus Šeškaus vadovaujamas klubas smogė taip, kad to nenumatė net JAV žiniasklaida. Kodėl Prienų klubas užsipuolė Ballų šeimyną?
LaMelo Ballas
LaMelo Ballas / Alfredo Pliadžio nuotr.

Tokie JAV žiniasklaidos šaltiniai kaip „Sports Illustrated“, „New York Post“, „Bleacher Report“, „Los Angeles Times“, „USA Today“, „Yahoo“, „CBS“ publikavo jiems siųstą Prienų „Skycop“ pranešimą spaudai, kuris skambiai nuaidėjo per visą Ameriką.

„Pirma ir didžiausia mūsų klaida buvo ta, kad leidome jiems, ypač LaVarui, galvoti, jog jie valdo klubą: daro įtaką komandos sprendimams, planams ir net žaidimui. Jo berniukai nė neatitiko LKL lygio, o ką jau kalbėti apie NBA, ką ši lyga pati puikiai supranta. Patys matėte, kuo baigėsi naujokų birža. Labiausiai nuvylė tai, kad jie neturėjo jokios motyvacijos tobulėti ir kai pamatė, kad viskas baigsis liūdnai, ėmė kenkti ekipai“, – cituojamas Virginijus Šeškus.

Trenerio neviltis suprantama. Per tuos kelis mėnesius Ballų šeimyna jam tiek sukėlė kraujospūdį, kad V.Šeškus jau planavo pailsėti nuo krepšinio ir stabdyti trenerio darbus. 51-erių strategui ilgą laiką teko atlaikyti vienpusiu eismu važiavusį LaVaro purvo vilkiką. O ir į Prienų komandą kurį laiką niekas nebežiūrėjo rimtai – tapo lyg krepšinio cirko palapine.

Tačiau šią JAV žiniasklaidą pasiekusią publikaciją supa kelios neaiškios aplinkybės.

Nors rašoma, kad treneris taip kalbėjo interviu, niekur kitur joks interviu nefigūravo. Tai buvo specialiai JAV žiniasklaidai ruoštas pranešimas spaudai su pasufleruota antrašte: „Prienų „Skycop“: „Big Baller Brand“ bandė sunaikinti klubą“

Paprastai profesionalūs klubai tokiais aštriais oficialiais pareiškimais ir provokuojančiomis antraštėmis nesimėto, tad toks pranešimo formatas nustebino ir 24sek kalbintus JAV žurnalistus.

Dėmesį atkreipė ir pranešimui pasirinktas laikas. Ballai paliko Lietuvą prieš keturis mėnesius ir jų pėdsakai mūsų šalyje jau buvo atvėsę.

Kita vertus, šis pranešimas JAV žiniasklaidą pasiekė praėjus vos porai dienų po to, kai Prienų klubas pristatė naują savo rėmėją, kuris išsipirko komandos pavadinimą – „Skycop“. Tai skrydžių kompensavimo bendrovė.

24sek žiniomis, būtent „Skycop“, o ne Prienų klubo atstovai suplanavo ir parengė JAV žiniasklaidos gigantus išjudinusį pranešimą spaudai.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Adomas Kubilius
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Adomas Kubilius

Koks buvo to pranešimo tikslas praėjus jau net keturiems mėnesiams nuo Ballų šeimynos išvykimo, treneris Virginijus Šeškus per pirmąją atvirą komandos treniruotę komentavo miglotai.

„Aš, manau, vis tiek... Jei tai nebuvo padaryta gegužės mėnesį, tai prieš sezoną, atėjus naujam rėmėjui, jiems („Skycop“ – aut.) norėjosi pasakyti, kad jie neateina taip, kaip atėjo Ballai. Tie rėmėjai atnešė mums brolius, bet visai kitokius brolius. Mintis kažkokia tokia. Mes galime daug diskutuoti, kalbėti, teisių ieškoti...“ – Lietuvos žurnalistams pasakojo V.Šeškus.

24sek prašė „Skycop“ bendrovės patikslinti pranešimo tikslą ir gavo tokį rinkodaros vadovės Vilmos Vaitiekūnaitės atsakymą.

„Prienų „Skycop“ klubas ilgą laiką, o ypač praėjusį sezoną, buvo itin aptarinėjamas ir, regis, kiekvienas turėjo nuomonę apie klubo veiksmus ir sprendimus bei ateities perspektyvas, – rašoma pranešime. – Kol sirgaliai ir žiniasklaida analizavo kiekvieną „Big Baller Brand“ atstovų pasisakymą, tiek klubo treneris, tiek klubo atstovai laikėsi aukščiausių profesionalumo standartų ir nesileido į bendradarbiavimo detalių bei klubo viduje vykstančių procesų aptarinėjimus.

Ruošdamasis 2018–2019-ųjų sezonui, Prienų „Skycop“ klubas paneigė visus praėjusio sezono ir tarpsezonio gandus bei pademonstravo, jog gali savo profesionalios ir atkaklios komandos dėka surinkti ne tik konkurencingą sudėtį, bet ir patraukti didelių, tarptautinių įmonių dėmesį bei užsitikrinti finansinį stabilumą.

Būtent šie faktai buvo tiek Lietuvoje, tiek užsienyje paskelbtos informacijos pagrindas – Prienų „Skycop“ yra aukšto lygio klubas, kuris šių metų sezoną turės ir tituluočiausius bei charizmatiškiausius brolius Lavrinovičius, kurie sukurs šou ne tik už aikštelės ribų, bet ir padės komandai grįžti į LKL geriausiųjų tarpą.“

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Broliai Ballai „Žalgirio“ rungtynėse
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Broliai Ballai „Žalgirio“ rungtynėse

Praėjusį sezoną įsigiję LiAngelo ir LaMelo Ballus, naujajam sezonui Prienai pakvietė vietinius brolius – Kšištofą ir Darjušą Lavrinovičius.

Tiesa, amerikiečiams 38-erių dvyniai nėra tokie gerai žinomi, kad dėl jų jiems reikėtų siųsti pranešimą spaudai su pasiaiškinimu, jog jie kviečiami į Prienus ne dėl šou.

Beje, Lietuvos žiniasklaidai pranešimas spaudai nebuvo išplatintas – lietuviai citavo tik amerikiečiams skirtą informaciją. Tai aiškiai rodo, kad su pranešimu buvo taikytasi į tarptautinę rinką.

Mėlyna - nauja spalva ???? Po pirmos treniruotės ???????????? #LaBroliai

A post shared by LaBroliai (@labroliai) on

Jau praėjus kelioms dienoms po „Skycop“ pranešimo spaudai, broliai Lavrinovičiai Lietuvos žiniasklaidai papasakojo, kad nors su Holivudo prodiuseriais derinama idėja apie juos kurti serialą, jie į Prienus atvyksta visai dėl kitokių motyvų.

„Žinote, mes važiuojame žaisti krepšinį ir kažką pasiekti su ta komanda. Mes Ballų tikslų nežinojome ir nežinome iki dabar: ar jiems reikėjo laimėti, ar kažkur kitur, ne aikštelėje, – interviu 24sek pasakojo Darjušas Lavrinovičius. – Mūsų tikslas važiuoti laimėti aikštėje ir ten atiduoti visas jėgas. Ir tai yra skirtingi dalykai. Manau, per savo karjerą įrodėme, kad galime pajuokauti, pabajeruoti, bet aikštėje visada atiduodame savo širdį ir visas jėgas.

Čia nereikia spekuliuoti, kad mes galime atvažiuoti dėl šou ar panašiai. Čia yra didžiausia nesąmonė. Mes pirmiausia važiuojame į Prienus dirbt, art ir kažką pasiekt. O jei paskui suderinsime kažkokius dalykus, naudą ir patiems ir klubui, čia būtų puiku.“

Netikėtas Prienų „Skycop“ pranešimas buvo sprigtas Ballams už kokių nors finansinių įsipareigojimų ir pažadų nesilaikymą ar tiesiog „Skycop“ reklaminis bandymas patekti į antraštes naudojantis garsiosios šeimynėlės vardu?

Prienų komandos atstovai 24sek situacijos nekomentavo.

Ko gero, tai buvo paskutinė su Ballais susijusi Prienų istorija. Oro policininkams dabar reikės ieškoti naujų būdų atkreipti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio žiniasklaidos dėmesį. Ten, kur ir priklauso – krepšinio aikštėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų