2016 08 23

Krepšinio federacija ginklų nesudeda – tikisi, kad Jonas Kazlauskas apsigalvos

Nors iš Rio de Žaneiro sugrįžęs Jonas Kazlauskas paskelbė, kad planų likti rinktinėje neturi, Lietuvos krepšinio federacija (LKF) apie naujo trenerio paieškas negalvoja.
Jonas Kazlauskas ir Arvydas Sabonis
Jonas Kazlauskas ir Arvydas Sabonis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

LKF ryšių su visuomene ir rinkodaros direktorius Linas Kunigėlis tikina, kad ateinančios dvi savaitės bus kritinės.

„Mes oficialaus trenerio atsistatydinimo neturime. Tai, ką jis pasakė, yra jo nuomonė. Tačiau jis ir federacijos vadovai susitarė, kad viskas bus nutarta per artimiausias dvi savaites“, – kalbėjo L.Kunigėlis.

Federacijos atstovas priminė, kad J.Kazlauskas ne kartą yra pareiškęs apie pasitraukimą, bet vėliau apsigalvodavo: „Tai jau buvo ne kartą. Panašiai kalbama po kiekvieno čempionato. Juk suprantama, kad nuovargis ir stresas padaro savo. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra.“

Pats J.Kazlauskas Vilniaus oro uoste atrodė tikras dėl savo sprendimo: „Baigėsi mano sutartis, ir man jau nėra ką galvoti. Niekam nebuvo paslaptis, kad šie metai man buvo paskutiniai. Nieko neslėpiau, niekas ir nesikeičia.“

Paklaustas, ar federacijos atstovai nebandė trenerio įtikinti pasilikti, J.Kazlauskas tikino, kad jo darbai jau baigti: „10 metų yra labai gražus laikotarpis. Buvo ir skaudžių pralaimėjimų, ir gražių pergalių. Viską apgalvojus, aš didžiuojuosi, kad man daug kas pavyko. Bet ateina laikas, kai viskas turi baigtis.“

J.Kazlauskas per ketverius metus du kartus su rinktine iškovojo Europos čempionato sidabrą, o 2014-aisiais pasaulio čempionate atvedė komandą į ketvirtąją vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis