2015 04 28

LKF generaliniam sekretoriui Mindaugui Špokui – LKL prezidento Remigijaus Milašiaus kritikos strėlės

Antradienį Kaune vykusioje metinėje konferencijoje Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) vadovai iš savo kolegų išgirdo ne tik liaupsių, tačiau ir kritikos, jog nesugeba pasinaudoti visu populiariausios šalies sporto šakos potencialu. LKF generalinis sekretorius Mindaugas Špokas turi savo nuomonę ir pirštu baksnoja į menką valstybės paramą.
Mindaugas Špokas
Renginio akimirkos / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Prisijunkite prie daugiau kaip 12 tūkst. sporto mėgėjų – tapkite 15min.lt sporto grupės nariu „Facebook“ tinkle. Spauskite LIKE.

Pernai LKF surinko 10,9 mln. litų, išleido -  10,7 mln. litų. Šiemet planuojamas biudžetas – 3,319 mln. eurų, išlaidos – 3,315 mln. eurų.

Lietuvos krepšinio lygai (LKL) vadovaujantis Remigijus Milašius pademonstravo, kad puikiai išmano esminius verslo vadybos principus ir, vertinamas LKF generalinio sekretoriaus veiklą, savo retoriką grindė meduolio ir bizūno metodu. Iš pradžių pagyręs 39-erių metų kaunietį už puikiai per pusantrų metų atliktą darbą, tuoj pat pažėrė jam laviną patarimų.

„Pažvelgus į LKF šiemetinį biudžetą noriu tik pagirti, kad federacija dirba pelningai, puikiai subalansuotas biudžetas, atiduotos ankstesnės skolos, – kalbėjo R.Milašius. – Tačiau taip pat žinau mūsų šalies valdžios poziciją ir galiu užtikrinti, kad daugiau pinigų tikrai neatsiras, todėl privalome daugiau skirti dėmesio rinkodarai. Mano nuomone, šio padalinio darbas federacijoje yra nekoks. Nacionalinei komandai būnant ketvirtai pasaulyje galima tikrai surinkti daugiau lėšų. Žinau, jog yra gerų ir nuoširdžių verslininkų, su kuriais reikėtų padirbėti.“

Verslo pasaulyje R.Milašius sukasi kur kas ilgiau nei krepšinyje. Eilę metų jis yra manekenus gaminančios bendrovės „Internation Display Works“ (IDW) generalinis direktorius. Vilniuje įsikūrusi kompanija – viena šios rinkos lyderių pasaulyje, o jos gaminami manekenai keliauja į prestižines aprangos parduotuves Prancūzijoje, Italijoje ir Jungtines Valstijas.

M.Špokas: Atvirai, rezervų matome labai mažai, kadangi rinka yra ypač ribota. Galima būtų pagalvoti apie užsienio šalių televizijos transliuotojus, tačiau nuo to nukentėtų Lietuvos žiūrovas.

„Ataskaita yra tik skaičiai, bet man norisi matyti strategiją į priekį, norėtųsi žinoti, kas yra daroma. Pasigedau bendradarbiavimo su Švietimo ir mokslo ministerija. Man atrodo, kad bendradarbiaujant su ja galimybės atsivertų didžiulės, juk nemažai lėšų jaunųjų krepšininkų ugdymui galime pritraukti panaudodami vadinamuosius mokinio krepšelius“, – toliau neatlyžo R.Milašius.

Vis dėlto M.Špokas dėl LKF biudžeto subalansavimo turi savo nuomonę. „Atvirai, rezervų matome labai mažai, kadangi rinka yra ypač ribota. Galima būtų pagalvoti apie užsienio šalių televizijos transliuotojus, tačiau nuo to nukentėtų Lietuvos žiūrovas. Tiek futbole, tiek krepšinyje televizijos transliacijos kainuoja milžiniškus pinigus, tačiau nenorime eiti tuo keliu ir apriboti mūsų nacionalinės rinktinės matomumą. Nesinori kažkam parsiduoti“, – kalbėjo M.Špokas.

Generalinis sekretorius nesutiko su R.Milašiaus išsakyta kritika ir tikino, kad vos ne 90 proc. viso darbo laiko federacijos atstovai skiria būtent darbui su rėmėjais. „70 proc. viso mūsų biudžeto yra rėmėjų lėšos, kai kitų sporto šakų federacijų biudžetai sudaryti iš 95 proc. valstybinių lėšų. Norėtųsi ir mums didžiąją laiko dalį skirti sportinei veiklai ir susikoncentruoti vien tik į tai, kadangi problemų turime nemažai“, – pažymėjo generalinis sekretorius.

Jis tvirtino, kad ieškoti rėmėjų nacionalinei vyrų komandai yra kur kas lengviau nei likusioms rinktinėms. „Visi tik ir žiūri į vyrų rinktinės rezultatą ir su ištiesta ranka remti jaunimo ar moterų rinktinių tikrai neateina, – pasakojo M.Špokas. – Šiuo metu kalbamės su šalies vadovais ir viliamės, kad dabartinė situacija ateityje galėtų pasikeisti, krepšiniui reikia daugiau dėmesio. 91 proc. LKF lėšų yra išleidžiama Lietuvoje. Skatiname visas mūsų rinktines stovyklauti čia, o ne užsienyje. Valstybė mums įdeda trečdalį reikalingų lėšų, o mes sugeneruojame tris kartus daugiau. Stipriai skatiname importą ir būtų smagu, jog tai kas nors įvertintų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų