Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 11 16

LKF išsikėlė tikslą – 2027-ųjų Europos moterų krepšinio čempionatas Lietuvoje

Švęsdama Lietuvos krepšinio šimtmetį, Lietuvos krepšinio federacija (LKF) įsitraukia į partnerystę su blockchain technologijų bendrove „Lympo“ — interneto pramogų, blockchain, ir žaidimizacijos (angl. gamification) lyderės „Animoca Brands“ dukterine įmone, praneša LKF.
Mindaugas Balčiūnas ir Vydas Gedvilas
LKF vadovai Mindaugas Balčiūnas ir Vydas Gedvilas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pristatydami Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės NFT kolekciją, LKF ir „Lympo“ suorganizavo specialią klausimų ir atsakymų (angl. Ask Me Anything) sesiją, kurios metu abiejų organizacijų atstovai atsakė į fanų užduotus klausimus bei apžvelgė Lietuvos krepšinio situaciją bei ateities planus.

Klausimų ir atsakymų sesijos metu, LKF generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas atskleidė federacijos ateinančių metų planus. Kaip pastebėjo M. Balčiūnas, Lietuvos krepšinis yra augimo ir vystymosi etape, todėl tarptautinių turnyrų organizavimas federacijai yra itin svarbus.

Tarp konkretesnių tikslų — planas Lietuvoje organizuoti 2027-ųjų metų Europos moterų krepšinio čempionatą. Taip pat, Lietuvai dalyvaujant Pasaulio vyrų krepšinio čempionate Azijoje, planuojama ten surengti keletą renginių. Daugiau informacijos apie šiuos renginius LKF žada pranešti kitų metų pradžioje.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Lietuvos moterų krepšinio rinktinė
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Lietuvos moterų krepšinio rinktinė

LKF generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas:

„Tai bus iki šiol Lietuvos krepšinio federacijai tokio masto neorganizuoti renginiai kitose šalyse. Ir tai mums yra tiek iššūkis, tiek nauja galimybė. Laukia tikrai įdomus ateinančio penkmečio laikotarpis, kada mes, kaip organizacija, tikrai globalizuosimės savo veiklų kontekste.”

LKF atstovas pastebėjo, kad Lietuvos krepšinis dar niekada neturėjo tiek potencialo, ypač, jaunųjų krepšininkų tarpe. Pirmą kartą Lietuvos krepšinio istorijoje, NBA naujokų biržos šaukimų prognozių pirmajame 20-uke figūruoja net trys lietuviškos pavardės.

LKF savo augimo laikotarpyje išskiria ir inovacijų, leidžiančių Lietuvos krepšiniui pasiekti globalias rinkas, diegimą: „organizacijos augimas apibrėžiamas inovacijomis, jų diegimu. Netgi renginių vykdymas yra tam tikra inovacija, todėl savo veiklas koncentruosime į globalią rinką. Tai reiškia, kad visi mūsų projektai bus visiškai tarptautiniai ir orientuoti į tas rinkas, kuriose krepšinis auga,” — kalbėjo vienas LKF vadovų.

VIDEO: LKF ir Lympo atstovai atsako į fanų užduotus klausimus

Kaip vieną progresyviausių rinkų krepšiniui, LKF atstovas išskiria Aziją. Todėl LKF ir Azijos gigantei „Animoca Brands“, priklausančios bendrovės — „Lympo“ partnerystė sukuria daug perspektyvų Lietuvos krepšiniui.

„Esu tikras, kad 2023-ieji metai bus mūsų globalizavimo ir veiklų Azijoje metai. Blockchain technologijų įtraukimas į mūsų projektus ateityje atvers dar didesnes perspektyvas Lietuvos krepšiniui,” — teigė M. Balčiūnas.

LKF atstovai tiki, kad blockchain technologijos yra puikus būdas organizacijai augti, o NFT kolekcija, kurią sukurti padėjo bendrovė, užsitikrinusi šios srities ekspertų vardą, padės suburti Lietuvos krepšinio fanų bendruomenę, populiarinti gilią Lietuvos krepšinio istoriją ir pritraukti naujų fanų iš viso pasaulio.

Bendrovės „Lympo” kuriamos skaitmeninės NFT kortelės, pasak LKF atstovų, yra nauja alternatyva tradicinėms kolekcinėms sporto kortelėms, nuo kurių prasidėjo daugelio fanų meilė krepšiniui.

„Lympo” verslo plėtros vadovas Vilius Jastremskas apie bendradarbiavimą su LKF pasisako:

„Su šia partneryste, siekiame per sporto prizmę edukuoti lietuvius ir Lietuvos krepšinio fanus apie Web3 ir blockchain technologijas. Mūsų tikslas yra Lietuvos krepšinio fanus, niekada nesusidūrusius su NFT ir blockchain tehnologijomis, išmokyti naudotis skaitmeniniais produktais ir suprasti, kas yra NFT ir kokia yra jų nauda. Norime padėti LKF įsilieti į šią inovacijų industriją ir be galo džiaugiamės jų iniciatyva.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų