2023 03 29

LKL apdovanos Jonavos klubo sirgalius, išgelbėjusius nuo techninio pralaimėjimo

„Betsafe-LKL“ čempionato kovoms įžengus į pavasarį, lyga bendradarbiaudama su „Volfas Engelman“ bravoru skelbia, kam atiteks dar vienas „fair play“ apdovanojimas už džentelmeniškumą sporte ir gyvenime.
Jonavos „CBet“ sirgaliai
Jonavos „CBet“ sirgaliai / LKL nuotr.

Lygos komandų vadovams išreiškus savo nuomonę, apdovanojimas atiteko Jonavos „CBet“ ištikimiausių sirgalių grupuotei „Swan City Army“.

Šiame sezone rimčiau susibūrę sirgaliai neslepia, kad jų palaikymo stilius – kitoks nei vadinamųjų ultrų. Net išvykos rungtynėse jonaviečiai stengiasi palaikyti draugišką ryšį su vietos aistruoliais.

„Dabar jau turime apie 50 fanų, – bendraminčius skaičiavo sirgalių lyderis Gedas Paknys. – Mūsų gretas sudaro daugiau ne jaunuoliai, 40-mečiai, kai kam ir virš 50-ies. Ateiname su žmonomis, atsivedame vaikus, paauglius, mažiausiam sirgaliui 5 ar 6 metai, superinis vyrukas, žino visus žaidėjus, kai būna tėvai, visur važiuoja su mumis.

Atvykę į kitą miestą, eidami į areną pasisveikiname skanduodami, pavyzdžiui, „Labas, Kėdainiai“ ar „Labas, Utena“. Tam miestui padėkojame už priėmimą, svetingumą, padėkojame fanams.“

Vieno iš Jonavos sirgalių įsigytas autobusas tapo nepamainomu transportu aistruoliams keliaujant į kitus Lietuvos miestus, o kartą taip pavyko netgi išgelbėti ir pačią komandą. „CBet“ ekipai vykstant į Citadele KMT ketvirtfinalio mačą uostamiestyje su Klaipėdos „Neptūnu“, ties Raseiniais komandos autobusui nuleido padangą. Ant plauko pakibo serijos likimas.

LKL nuotr./Jonavos „CBet“ krepšininkai
LKL nuotr./Jonavos „CBet“ krepšininkai

„Paskambino vienas iš vadovų, paklausė, ar ir mes važiuojame autobusu, sakiau, kad taip, važiuojame, bet maždaug 40 minučių vėliau. Jie buvo prie Raseinių ir negalėjo važiuoti, o iki rungtynių buvo likusios 1,5 valandos. Jei būtų tvarkę autobusą, greičiausiai nespėtų ir tuo būtų pasibaigęs turnyras, nes būtų įskaitytas techninis pralaimėjimas.

Atvažiavome, išsilaipinome, sulipo žaidėjai. Vairuotojui buvo keista vežti žaidėjus į rungtynes. Per valandą sutvarkėme autobusą ir į rungtynes pavėlavome tik apie 10 minučių. Draugiškai padėjome, klubo niekada nepaliksime bėdoje“, – išskirtinę istoriją pasakojo aistruolis.

Ypatingai didelę duoklę fanai atiduoda klubo vyr. treneriui Virginijui Šeškui, su kurio atėjimu „CBet“ išgyvena geriausius laikus – prieš dvejus metus iškovojus NKL titulą pasiektos „Betsafe-LKL“ pirmenybės, o šiemet jau pasidabinta Citadele KMT sidabru.

„Jei nebūtų Virgio, mūsų turbūt nebūtų lygoje. Fanai myli jį, gerbia kaip paprastą žmogų. Jis po rungtynių ateina ir su mumis pabendrauja, niekada nerodo arogancijos. Pakalbėti galima apie bet ką. Jis tikrai mus subūrė, nes jei būtų kitas treneris, gal ir nebūtų tokios bendruomenės. Dabar turime Virgį ir galvojame, kad jei klubas jį išlaikys, galime siekti dar didesnių aukštumų. Be Virgio mes neįsivaizduojame savo klubo“, – teigė fanų lyderis.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Virginijus Šeškus
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Virginijus Šeškus

Po įspūdingo savaitgalio Šiauliuose fanų lūkestis – „Betsafe-LKL“ ketvertukas. Aukštus tikslus aistruoliai kelia ir patys sau.

„Pirmą kartą iškovojome tokius medalius. Įspūdžių daug, nugalėjome Lietuvos čempionus. Pralaimėjome finalą, bet nuvažiavome su noru laimėti prieš „Rytą“. Tai padarę, jau tapome čempionais. Jei klubas dar pasipildytų sunkiuoju krašto puolėju, būtų išvis super. Laukiame naujienų, nes galime tikrai pasiekti ketvertuką.

Dabar komandai padėkojome, padarėme plakatą. Bandome kažkuo nustebinti, padaryti klube jaukumą, kad jie žinotų, jog esame su jais visur ir visada. Bandysime įšokti į kiečiausių fanų ketvertuką. Norime būti matomi, gerbiami ir žinomi visoje Lietuvoje. Kol kas tokie gal nesame, bet to sieksime“, – optimizmu tryško Jonavos sirgalius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis