Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 01 15

LKL lankomumo lyderis – „Žalgiris“, transliacijos populiaresnės už tarptautinius turnyrus

Per pirmą „Betsafe–LKL“ čempionato reguliariojo sezono pusę komandų rungtynes arenose stebi 5 proc. daugiau žiūrovų lyginant su praėjusiu sezonu, o transliacijos per televiziją populiaresnės nei Lietuvos klubų rungtynės tarptautinėse varžybose. Tai rodo LKL surinkta informacija.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Lankomiausios – „Žalgirio“ rungtynės

Kauno „Žalgiris“ yra daugiausiai žiūrovų į tribūnas surenkantis „Betsafe–LKL“ klubas visoms komandoms sužaidus po 9 rungtynes namie.

Čempionų rungtynes vidutiniškai aplanko 4188 žiūrovai – tai 5 proc. daugiau lyginant su visu praėjusiu reguliariuoju sezonu.

Antroje vietoje pernai buvęs „Neptūnas“ šįkart užleido poziciją Vilniaus „Rytui“ – jo rungtynes aplanko vid. 2855 žiūrovai arba 1 proc. mažiau lyginant su pernai.

„Neptūno“ arenos lankomumo kritimas – 5 proc. (vid. 2781 lyginant su 2925 pernai).

Įspūdingus šuolius atliko Kėdainių „Nevėžio“ ir Panevėžio „Lietkabelio“ klubai. „Nevėžio“ rungtynes stebi net 47 proc. daugiau žiūrovų lyginant su praėjusiu sezonu (vid. 1189 šiemet lyginant su 810 pernai), „Lietkabelio“ namų rungtynėse aistruolių padaugėjo 27 proc. (vid. 2084 šiemet lyginant su 1644 pernai).

Bendras lygos vidurkis per pirmus du čempionato ratus išaugo 5 proc. lyginant su praėjusiu reguliariuoju sezonu (vid. 1961 lyginant su 1866 pernai).

„BETSAFE–LKL“ KOMANDŲ LANKOMUMO VIDURKIŲ PALYGINIMAS
Komanda Praėjusio reguliariojo
sezono vidurkis
Šio sezono
(2 ratų) vidurkis
Pokytis
„Žalgiris“ 3973 4188 +5%
„Rytas“ 2882 2855 -1%
„Neptūnas“ 2925 2781 -5%
„Šiauliai“ 1943 2086 +7%
„Lietkabelis“ 1644 2084 +27%
„Juventus“ 1468 1675 +14%
„Sintek–Dzūkija“ 1596 1380 -14%
„Nevėžis“ 810 1189 +47%
„CBet“ 697 833 +20%
„Pieno žvaigždės“ 725 539 -26%
Vidurkis 1866 1961 +5%

„Betsafe–LKL“ transliacijos populiaresnės už tarptautinius turnyrus

Per pirmus du „Betsafe–LKL“ čempionato ratus per nacionalinę televiziją parodytos 37 rungtynės BTV kanalu. Daugiausiai dėmesio sulaukė spalio 20 d. vykęs pirmas sezono mūšis tarp „Ryto“ ir „Žalgirio“.

Šių rungtynių reitingas siekė 5,1%, o dviejų su puse valandos transliaciją vidutiniškai žiūrėjo daugiau nei 16 proc. visų tuo metu televizorius įsijungusių šalies gyventojų. Transliaciją pamatė daugiau nei 350 tūkst. žiūrovų.

Vidutinis vienų šio sezono „Betsafe–LKL“ rungtynių televizinis reitingas siekė 2,6 proc. ir tai yra identiškas rezultatas lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Vidutiniškai „Betsafe–LKL“ rungtynes per BTV stebėjo 7,7 proc. visų tuo metu televizorių įsijungusių gyventojų.

„Betsafe–LKL“ transliacijos šį sezoną populiaresnės nei Lietuvos klubų transliacijos tarptautiniuose turnyruose.

Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Željko Šakič
Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Željko Šakič

„Rytas“ sužaidė 11 rungtynių Europos taurės turnyre ir vidutinis televizinis reitingas siekė 2,4 proc.

Per televiziją „Ryto“ rungtynes Europos taurės turnyre stebėjo 6,7 proc. visų tuo metu televizorių įsijungusių gyventojų.

„Neptūno“ ir „Lietkabelio“ susitikimų iki sausio 13 d. FIBA Čempionų lygoje reitingas siekė atitinkamai 1,3 ir 1 proc.

„Žalgirio“ rungtynės Eurolygoje transliuojamos per mokamą kanalą, tad duomenys nėra prieinami.

TV TRANSLIACIJŲ REITINGŲ PALYGINIMAS
Transliacijos Rtg (%)* Share (%) ** Žiūrovų sk.***
„Betsafe–LKL“ transliacijos per BTV
(2019-20 m. sezono II ratai)
2,6 7,7 265,9 tūkst.
„Ryto“ rungtynės Europos taurėje
(2019 m. spalis – 2020 m. sausio 8 d.)
2,4 6,7 205,8 tūkst.
„Neptūno“ rungtynės FIBA ČL
(2019 m. spalis – 2020 m. sausio 7 d.)
1,3 3,7 132,9 tūkst.
„Lietkabelio“ rungtynės FIBA ČL
(2019 m. spalis – 2020 m. sausio 8 d.)
1,0 2,8 107,8 tūkst.
* Rtg (%) – vidutinis visų transliacijų reitingas
** Share (%) – vidutinė auditorijos, tuo metu žiūrinčios televiziją, dalis
*** Žiūrovų sk. – vidutinis žiūrovų, bent minutę žiūrėjusių transliaciją, skaičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų