LKL čempionatas artimiausius trejus metus bus vadinamas „Betsafe–LKL“, o lygos ženklą sudarys kamuolio siluetas. Bendradarbiavimas iškilmingai pristatytas prieš atidarymo rungtynes Panevėžyje tarp „Lietkabelio“ ir Utenos „Juventus“.
„Simboliška, kad naują puslapį verčiame jubiliejinio LKL sezono pradžioje, – pasirašydamas sutartį prieš 25-ąjį LKL sezoną teigė lygos generalinis direktorius Romualdas Brazauskas. – „Betsafe“ dirba su ryškiausiais pasaulio sporto ženklais ir asmenybėmis, o prisijungimas prie Lietuvos krepšinio lygos – didelis mūsų darbo įvertinimas.“
„Betsafe“ remia Lietuvos krepšinio ir futbolo federacijas, žymiausios bendrovės partnerystės pasaulyje – „Manchester City“ futbolo klubas ir mišrių kovos menų žvaigždė Conoras McGregoras.
„Mums svarbu tai, kas svarbu žmonėms, – sakė bendrovės generalinė direktorė Baltijos šalyse Ilze Jansone. – Nors esame tarptautinis prekės ženklas, kiekvienoje rinkoje ieškome to, kas kelia didžiausias emocijas mūsų auditorijai – Lietuvoje tai be jokių abejonių yra krepšinis. Norime būti su tais, kurie aistringai užsidegę siekia savo tikslų – LKL yra būtent tokia. Kelis pastaruosius metus matėme akivaizdų LKL tobulėjimą visomis prasmėmis – veiklos organizavimas, komunikacija ir, svarbiausia, stipriai išaugęs komandų pajėgumas, konkurencija. Tikiu, kad dirbdami drauge lygą pakelsime į dar aukštesnį lygį, o „Betsafe“ sukurs dar daugiau vertingos patirties savo klientams.”
LKL iškilmingai pristatė naują ženklą per ceremoniją likus vos kelioms minutėms iki atidarymo rungtynių pradžios – ženklas atidengtas „Cido“ arenos aikštės centre.
Pagrindinis šio ženklo motyvas ir principas – sukurti dviejų pastarųjų LKL logotipų simbiozę. Ankstesniuose ženkluose dominavo kamuolys ir Lietuvos vėliavos spalvos.
„Šiuo kamuoliu siekiama pavaizduoti veržlumą ir krepšinio pasaulį, kuriame Lietuva – labai ryški šalis, – pristatydamas naują lygos ženklą sakė R. Brazauskas. – Krepšinis – tai vienas mūsų tautos identitetų, per kurį prisistatome pasauliui.“