2015 03 13

LKL snaiperio konkurse varžysis ir taikliausia LMKL žaidėja Ela Briedytė

Jau ne vienerius metus įdomiausias ir atkakliausias LKL „Žvaigždžių dienos“ renginys yra „Snaiperio“ konkursas. Karjerą baigusiam ilgamečiam Vilniaus „Lietuvos ryto“ snaiperiui Andriui Šležui priklausanti konkurso rekordą – 27 taškai iš 30 galimų, kovo 29-ąją „Siemens“ arenoje bandys pagerinti 11 LKL snaiperių ir du kviestiniai dalyviai – taikliausias lygos tritaškininkas pagal statistiką Adas Juškevičius ir daugkartinė LMKL snaiperė Ela Briedytė.
Ela Briedytė
Ela Briedytė / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

A.Juškevičius (pagal kovo 13 d. duomenis) yra taikliausias LKL metikas iš trijų taškų zonos. Iš 81 metimo tikslą pasiekė 39 (48,15%).

Lietuvos moterų krepšinio lygos (LMKL) „Visų žvaigždžių“ dienos snaiperės konkurse šeštą kartą per savo karjerą triumfavo Ela Briedytė. Toks Marijampolės „Sūduvos“ krepšininkės pasiekimas – fenomenalus ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Ir ne tik moterų krepšinyje, bet netgi ir vyrų, todėl buvo nuspręsta pakviesti krepšininkę išmėginti jėgas su taikliausiais LKL krepšininkais.

Visi „Snaiperio“ konkurso dalyviai:

„Neptūnas“ – Justas Sinica (45,22%)
„Lietuvos rytas“ – Billy Baronas (39,1%)
„Žalgiris“ – Jamesas Andersonas (31,15%)
„Juventus“ – Nikita Barinovas (45,5%)
„Pieno žvaigždės“ – Benjaminas Brustas (46,07%)
„Dzūkija“ – Fedoras Dmitrievas (44,79%)
„Šiauliai“ – Rokas Giedraitis (39,86%)
„Lietkabelis“ – Mantas Kazonas (43,5%)
„Prienai“ – Vidmantas Sragauskis (36,45%)
„Nevėžis“ – Justas Tamulis (34,88%)
„Mažeikiai“ – Arvydas Gydra (42,54%)
„Lietuvos rytas“ – Adas Juškevičius (48,15%)
LMKL – Ela Briedytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis