05 15

Mažeikių vadovas – apie neįgyvendintą norą, naują sudėties kryptį ir neatvykusį Giannį

Po aštuonerių metų pertraukos į „Betsafe-LKL“ pirmenybes sugrįžusi Mažeikių „M Basket-Delamode“ komanda finišavo aštuntoje pozicijoje, ketvirtfinalyje nesugebėjusi pateikti sensacijos prieš daugkartinį čempioną Kauno „Žalgirį“. „Geras sezonas, bet didžiausias mano noras liko neįgyvendintas“, – 15min portalui sakė klubo direktorius Arūnas Liškus.

Iš Nacionalinės krepšinio lygos (NKL) į aukščiausią šalies lygą „Betsafe-LKL“ persikėlusi Mažeikių „M Basket-Delamode“ didžiąją sezono dalį žygiavo pirmajame komandų šešete, tačiau šeši pralaimėjimai reguliaraus sezono finiše iš eilės Nikolos Vasilevo auklėtinius nustūmė į aštuntąją poziciją – 11 pergalių ir 19 nesėkmių.

Galutinė aštuntoji vieta turnyrinėje lentelėje lėmė mažeikiškių akistatą ketvirtfinalyje prieš grėsmingiausią įmanomą varžovą – Kauno „Žalgirį“.

Pirmajame atkrintamųjų mače Kėdainiuose „M Basket-Delamode“ pralaimėjo 61:97, antrajame Telšiuose – 58:76.

„Geras sezonas. Mes kėlėme tikslą patekti į atkrintamąsias, o būtent ten ir žaidėme. Žinoma, esu maksimalistas, tad norėjosi dar geriau, – 15min sake Mažeikių klubo direktorius Arūnas Liškus. – Mano didžiausias noras buvo per visą sezoną bent kartą įveikti Kauno „Žalgirį“. Deja, bet šito padaryti nepavyko. Žinote, žaisti prieš „Žalgirį“ niekam nėra lengva.“

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Arūnas Liškus
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Arūnas Liškus

Nors Mažeikių ekipos sezonas baigėsi dar vakar, A.Liškus su kitu klubo vadovu Rolandu Jaručiu jau šiandien susitikimo aptarti „M Basket-Delamode“ laukiančių tarpsezonio darbų.

„Manau, kad sudėtį šiek tiek jauninsime, bet tarp jaunimo ir patyrusių krepšininkų bandysime išlaikyti balansą“, – sakė A.Liškus, atskleidęs, kad klubas šiuo metu turi sutartis su trimis žaidėjais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis