2021 10 07

Moterų lygai startą davusi naujoji vadovė R.Valentienė: „Jaučiu didelę atsakomybę“

„Huawei Moterų lygos“ ir klubų atstovai ketvirtadienį Krepšinio namuose pakėlė 2021-2022 m. sezono uždangą.
Rima Valentienė
Rima Valentienė / LKF nuotr.

Kaune surengtoje spaudos konferencijoje oficialiai buvo pristatyta naujoji pirmenybių vadovė Rima Valentienė, kuri šiame poste pakeis trejus metus vadovavusį Giedrių Gustą.

„Norėčiau padėkoti visiems, kurie kvietė grįžti į krepšinio šeimą, – kalbą pradėjo R.Valentienė. – Tai buvo iš tikrųjų kojas pakertantis pasiūlymas, tikrai jaučiu didelę atsakomybę ir didelį norą savo energija ir darbais prisidėti prie moterų krepšinio augimo. Mano svajonės sutampa, kad Lietuvos moterų rinktinės pagrindu komanda žaistų Eurolygoje, kad kitiems klubams būtų suteikta pagalba gyventi lengviau ir geriau. Pritraukti jaunas mergaites ateiti treniruotis ir padėti trenerėms, kurios atiduoda daug jėgų ir žinių treniruodamos mažąsias krepšininkes.

Pastarąsias dvi savaites, kiek mes bendraujame, miegu mažai, bet tikiuosi, kad perimsiu žinias, suprasiu, kaip veikia procesai, ir su jūsų pagalba vykdysiu numatytus dalykus. Linkiu visiems sėkmės.“

LKF federacijos generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas pasveikino Krepšinio namuose susirinkusius komandų atstovus ir pabrėžė lygos veikimo savarankiškai principo svarbą.

„Susirinkome pažymėti istorinę akimirką – atgimsta autonominė moterų krepšinio lyga, kuri prieš tai turėjo tikrai gilią istoriją ir didelius pasiekimus, – teigė M.Balčiūnas. – Vadovaudamasi patirtimi ir praktika, norime pradėti naują moterų vystymo etapą ir su tuo siejame labai daug vilčių. Pirmieji metai bus įžanginiai. Federacija stengsis visomis galimybės padėti moterų lygai atsistoti ant kojų ir net neabejoju, jog su naująja vadove, komandomis ir rėmėjais mes tai įgyvendinsime.

Norėčiau padėkoti klubams, nes jie yra tikrieji herojai, kurie augins lygą. Tik su stipriais klubais galime turėti stiprią lygą ir tik su stipria lyga galime turėti stiprią moterų rinktinę. Sinergija tarp federacijos ir lygos bus nuolatinė ir net neabejoju, kad iškeltas ambicingas tikslas patekti į 2028 m. Los Andželo olimpiadą bus realizuotas. Matome didelį potencialą ir dedame dideles viltis.“

M.Balčiūnas atskleidė, jog buvo pradėti įžanginiai darbai dėl vieno Lietuvos klubo dalyvavimo Europos turnyre. Potenciali kandidatė – lygos čempionė Vilniaus „Kibirkštis-MRU“.

Federacijos atstovai susitiko su Vilniaus savivaldos vadovais, kurie pažadėjo visapusišką paramą. Likusi pagrindinė užduotis – rasti pagrindinį rėmėją, galintį prisidėti prie solidžios sudėties formavimo.

Lygos plėtroje kitais metais regimos dar dvi naujos komandos – Alytuje ir Panevėžyje, taip pat dar du merginų krepšinio centrai – prie veikiančių bazių Panevėžyje ir Šiauliuose norima prijungti centrus Klaipėdoje ir Druskininkuose arba Šilutėje.

Šį sezoną A divizione dalyvauja šeši klubai: Kauno „Aistės-LSMU“, Klaipėdos LCC tarptautinis universitetas, Klaipėdos „Neptūnas“, Šiaulių „Šiauliai-Vilmers“, Vilniaus „Kibirkštis-MRU“ ir Vilniaus „Kibirkštis-VKM“.

Spaudos konferencijoje taip pat buvo padėkota ilgamečiam federacijos ir lygos pagrindiniam rėmėjui „Huawei“.

„Norėčiau pasidžiaugti, kad gebame prisidėti prie Lietuvos sporto augimo ir turime galimybę būti su jumis ne vienerius metus, – kalbėjo „Huawei“ Baltijos šalių komunikacijos vadovas Mindaugas Plukys. – Siejame tikrai dideles viltis su moterų lygos augimu, nes matome labai didelį potencialą šioje srityje.“

„Huawei Moterų lygos“ A diviziono sezono startas – penktadienį Klaipėdoje, kur vietos „Neptūnas“ nuo 18 val. susitiks su Vilniaus „Kibirkštimi-VKM“.

Tuo pat metu Šiaulių „Šiauliai-Vilmers“ startuos Baltijos lygos čempionate rungtynėmis Estijoje su Talino „Ulikool“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis