„Ir ačiū tau, broli, už tokį nuostabų žaidimą! – brolis brolį sveikino po principinės panevėžiečių pergalės prieš Klaipėdos „Neptūną“ 88:76. – Sveikinam visus su pergale! Panevėžiečius, vilniečius, kauniečius... Ir visą Lietuvą! Kas sirgo už mus. Visą Lietuvą ir biški Lenkijos. Mes jus mylim!“
Tokie ir daugiau šmaikščių komentarų reguliariai pildo internautų feisbuko įrašų srautą.
Vos rugsėjo 16-ąją pirmąjį įrašą paskelbusi „La Broliai“ paskyra feisbuke per ne visą mėnesį turi jau beveik 10 tūkstančių pasekėjų.
Brolių vaizdo įrašais dalijasi šimtai žmonių. Elementariausias jų nuotraukas, kuriose krepšininkai su kavos puodeliais rankose linki geros savaitės, laikina tūkstančiai pasekėjų.
Lavrinovičiai dalijasi vaizdo įrašais, kokių įprastai nepamatysi. Kšištofas su Darjušu, vos pasibaigus rungtynėms, čiumpa į rankas telefoną ir filmuojasi tiesiai ant parketo, žaidėjams dar neišsiskirsčius į rūbines.
Juos žiūri 20, 30, 40 tūkstančių žmonių.
Broliai dalijasi vaizdais iš „Lietkabelio“ rūbinės po pergalės prieš „Lietuvos rytą“.
„Su pergalyte!“ – šaukia Darjušas rūbinėje, prieš tai užėmęs „Siemens“ areną 97:81.
Lavrinovičių mėgstamas žodis „pergalytė“ internetuose jau turi ir savo grotažymę #pergalytė.
Vaizdai su Lavrinovičių replikomis, žurnalistai žino, yra tikras perlas. Šiuos brolius, nepaisant nuodėmingos praeities, myli ir didžioji dalis Lietuvos. Na, kaip pasakytų broliai, ir truputis Lenkijos.
Įdomiais komunikaciniais sprendimais praėjusį sezoną nustebinę „Lietkabelio“ specialistai 2017–2018 metų sezonui parengė naują projektą – paleido į socialinę erdvę „La Brolių“ nuotykius.
Po pasitarimo su „Lietkabelio“ administracija gimė idėja sukurti lengvai identifikuojamą Lavrinovičių brendą – „La Broliai“.
„La“, nes šiuo skiemeniu prasideda Lavrinovičių pavardė. O broliais, ar tai būtų Darjušas, ar Kšištofas, šie aukštaūgiai atpažįstami ir vadinami jau seniai – ne tik internete, bet ir pačiose komandose.
„Kol kas tai yra tik viso projekto pradžia, kurioje norime supažindinti gerbėjus su jų kasdienybe ir rutina. Ne paslaptis, kad tai yra, ko gero, žinomiausi šiuo metu Lietuvoje žaidžiantys krepšininkai. Kasdien jie sulaukia daugybės prašymų nusifotografuoti ir nusifilmuoti. Kas jų nepažįsta, mes norime visus supažindinti ir parodyti, kad jie yra ne tik geri krepšininkai, bet dar geresni žmonės“, – 24sek pasakojo „Lietkabelio“ sporto direktorius Rokas Mickevičius.
„La Broliai“ nėra tik Panevėžio klubo inicijuotas produktas. Anaiptol, patys broliai Lavrinovičiai jau kurį laiką galvojo ateiti į socialinę erdvę ir patys aktyviai reiškia savo idėjas dėl paskyros vystymo.
Aišku, minifilmus ir jų vaizdelius montuoja ne patys. Tačiau, pasak R.Mickevičiaus, „broliai yra žiauriai iniciatyvūs“ ir nuolat siūlo idėjas, ką būtų galima parodyti jų gerbėjams.
Socialinių tinklų tendencijas 37-erių vyrai perima iš „Lietkabelio“ rūbinės, kurioje netrūksta aktyvių jų vartotojų.
Sezono metu tikimasi projektą vystyti dar įvairiau. Planuojami profesionaliai sumontuoti reportažai, kuriuose „La Broliai“ atskleis jų kasdienybę „Lietkabelyje“ bei supažindins su galbūt dar neaptartomis jų karjeros detalėmis.
Tiesa, jau dabar galima rasti tokių vaizdo įrašų – minifilmų.
„Nerūkykit, neužaugsit!“ – prie „Cido“ arenos tarnybinio įėjimo dūmą traukusius panevėžiečius drausmino broliai, filmavę, kaip keliauja į rūbinę prieš LKL rungtynes su Prienų-Birštono „Vytautu“.
Nufilmuotas ir jų minuso pasižaidimas su „pikčiausiu LKL įžaidėju“ Lorenzo Williamsu.
Nors projektas sugalvotas per brolius Lavrinovičius, jis drauge populiarina ir „Lietkabelio“ organizaciją. Kšištofas su Darjušu daugiausia dalijasi momentais būtent iš Panevėžio komandos aplinkos: treniruočių, kelionių, arenos koridorių.
Taip „La Brolių“ gerbėjai tampa ir savotiškais „Lietkabelio“ komandos pasekėjais.
„Nu ką, bandom stiprintis prieš rungtynes. Net Simas atėjo šiandien pavakarieniauti. Bandysim, rytoj labai stiprus varžovas. Galingas. Seni pažįstami. Tai ką, ateikit palaikyti į „Cido“ areną. Susimojuosim ten“, – kvietė broliai į dvikovą su Klaipėdos „Neptūnu“.
Tokių linksmų jų kvietimų šį sezoną bus dar daugiau. Ypač trečiadienį Panevėžyje startavus Europos taurės turnyro kovoms: „Lietkabelis“ 19 val. namuose priims Jeruzalės „Hapoel“ klubą.
„La Broliai“ pasiekiami feisbuke, instagrame, jutube ir net tviteryje. Tiesa, pastarajame įrašų mažiausiai, o sekėjų tėra tik vienas – tiesiog „Twitter“ nėra populiari platforma Lietuvoje, skirtingai nuo Latvijos, kur ja naudojasi daugiau žmonių nei feisbuku.
Bet Lietuvoje „La Broliai“ jau tapo interneto hitu.