2020 08 21

Naujo sezono belaukiant: LKL vadovus neramina pandemijos pavojai

Likus mažiau nei mėnesiui iki „Betsafe–LKL“ sezono starto, lygos vadovai siekdami užtikrinti visuomenei bei čempionato dalyviams saugią aplinką „Betsafe–LKL“ rungtynėse, susitiko su Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) ir Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) atstovais bei aptarė būsimo sezono vykdymo planus.
Remigijus Milašius
Remigijus Milašius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Susitikimo metu sutarta, jog virusas netrukdo vykti čempionatui, bet tam reikės gerai pasiruošti, todėl „Betsafe–LKL“ vadovai viso 2020-2021 m. sezono metu glaudžiai bendradarbiaus su SAM ir NVSC atstovais vykdant valdybos patvirtintus čempionato vykdymo scenarijus, atsižvelgiant į COVID-19 situacijos eigą Lietuvoje bei imsis visų reikiamų priemonių siekiant užkirsti kelią tolimesniam ligos plitimui.

Siekiant užtikrinti „Betsafe–LKL“ čempionato dalyvių (žaidėjų, trenerių, komandų narių, teisėjų) saugumą, buvo diskutuojama apie galimybes periodiškai atlikti testus, tikslu sutrumpinti epidemiologinio laikotarpio intervalą, mažinant galimų kontaktų skaičių.

Susitikimo metu buvo akcentuojama, jog žiūrovams apsauginės kaukės bus privalomos visų rungtynių metu, o nuo to priklausys ne tik krepšinio arenoje esančių sirgalių sveikata, bet ir apskritai, ar ateityje rungtynės vyks su žiūrovais.

Tikslesni sprendimai bei veiksmai bus pristatyti kitą savaitę.

Būsimame posėdyje dalyvaus „Betsafe–LKL“ čempionato ir jame žaidžiančių komandų vadovai bei Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) ir Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) atstovai. Susitikimo metu kartu su komandų vadovais bus detalizuoti „Betsafe–LKL“ čempionato vykdymo planai bei aptariami reikalavimai komandoms dalyvaujančioms tarptautiniuose turnyruose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis