Nepatekus į europinį turnyrą – „Juventus“ stratego apmaudas: „Skaudu“

Utenos „Uniclub Casino – Juventus“ ekipai vėl nepavyko prasibrauti į europinį turnyrą. Aukštaitijos ekipa FIBA Čempionų lygos atrankos pusfinalyje 73:77 krito prieš Sasario „Dinamo“ ekipą su 18 taškų pelniusiu Eimantu Bendžiumi.

„Labai gaila dėl pralaimėjimo, nes buvo momentų, kai jautėmės, kad jau esame rungtynėse, – po mačo pripažino uteniškių treneris Vytautas Buzas. – Manau, kad labai didelė problema buvo rungtynių pradžia. Pradėjome vangūs, atrodėme kažkokie tai be energijos. Aiškinomės, kaip norime žaisti, ką norime daryti, bet nepavyko išpildyti. Kalbant apie atrankos turnyrą – skaudu. Skaudu, kai pralaimi tokias rungtynes. Buvome užsikabinę ir galėjome persverti rezultatą į savo pusę.“

Utenos klubas išlipo iš 16 taškų deficito (48:64) duobės ir likus 51 sekundei atsiliko vos 2 taškais (69:71), tačiau E.Bendžius tarė savo žodį bei geriau mačo pabaigą sužaidęs Sasario klubas triumfavo.

Kodėl rungtynės vienu metu buvo taip paleistos?

„Reikia suprasti, kad šita komanda per pasiruošimą iškentėjo tiek visokių dalykų, – sakė V.Buzas. – Turime duobių, vis dar ieškome veido. Norisi to pastovumo, paprastų dalykų išpildymo, kamuolio dalijimosi. Pirmąjį kėlinį užbaigėme su nuliu rezultatyvių perdavimų. Tai yra krepšinis, kurį mes norime žaisti. Yra daug geros medžiagos tobulėti, tik gaila, kad ši medžiaga mums kainavo europinį turnyrą.“

Dabar „Juventus“ lieka kovos vietiniame fronte. Uteniškiai pradės Lietuvos krepšinio lygos (LKL) sezoną rugsėjo 25-ąją prieš Kėdainių „Nevėžį-Optibet“.

„Svarbiausia yra atsistatyti, – teigė V.Buzas. – Mes turėjome kelionę, rungtynes kas antrą dieną, palikome daug jėgų. Reikia grįžti, atsistatyti ir ruoštis varžovui. Laukia intensyvus varžovas, kuris tikrai mums norės duoti gerą kovą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis