2022 05 04

PIKENROLO KLUBAS: neeilinė transformacija, Lietuvos vienaragis ir agentų uždarbiai

15min prenumeratoriams skirtame PIKENROLO KLUBE – legendinio šalies krepšininko Lino Kleizos ir krepšinio agento Tado Buloto atsakymai į žiūrovų klausimus – nuo neeilinės transformacijos iki agentų darbo specifikos.
PIKENROLO KLUBAS su Linu Kleiza ir Tadu Bulotu
PIKENROLO KLUBAS su Linu Kleiza ir Tadu Bulotu / 15min / I.Miškinio montažas

15min prenumeratoriams skirtame PIKENROLO KLUBO naujausiame epizode išgirsite atsakymus į šiuos Linui Kleizai ir Tadui Bulotui pateiktus klausimus:

Kiek Lino Kleizos, Alleno Iversino ar Carmelo Anthony sėkmingas karjeras lėmė darbas, o kiek talentas?

Kiek uždirba krepšinio agentai?

Ar Tadas Bulotas siekė tapti krepšininku?

Ar labai nukenčia artimieji dėl T.Buloto pasirinktos profesijos?

Su kuriuo T.Bulotui klientu sunkiausia dirbti?

Kiek sunkus yra krepšinio agento darbas?

Ar agento kontraktas baigiasi, kai žaidėjas baigia karjerą, ar jis padeda krepšininkams ir po karjeros baigimo?

Su kuo T.Bulotas turi daugiausiai darbo – NBA, Eurolygos ar LKL žaidėjais?

Kiek geresnes sąlygas siūlo prancūzų trečia lyga negu LKL, jei Vytenis Čižauskas renkasi vykti ten?

Kada pas L.Kleizą ėmė važinėti agentai ir kaip bandė įtikinti dirbti kartu?

Kaip L.Kleiza pagerino tritaškių taiklumą ir kaip pavyko transformuotis iš vidurio puolėjo į lengvąjį krašto puolėją?

Ką manote apie Gintaro Krapiko grįžimą į Kauno „Žalgirį“?

Ar lengva jaunus užsienio talentus prisikviesti į Kėdainius bei kokie aspektai juos paskatina atvykti?

Kokios yra talentingojo Motiejaus Krivo perspektyvos ir kur jis galėtų žaisti kitą sezoną?

Ar Linas sutiktų susikauti su krepšinio komentatoriumi Karoliu Tiškevičiumi „Jungle King“ turnyre ir kas nutiko riedlenčių parke?

PIKENROLO KLUBO epizodai kiekvieną savaitę pasiekiami tik 15min prenumeratoriams:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis