2023 10 30

Pirmasis LKL „Fair Play“ apdovanojimas – Žygimantui Janavičiui

„Betsafe-LKL“ tęsia tradiciją ir apdovanoja labiausiai džentelmeniškumu pasižyminčius lygos atstovus.
Žygimantas Janavičius
Žygimantas Janavičius / „Betsafe-LKL“ nuotr.

Pirmasis šiame sezone „Fair Play“ apdovanojimo sulaukė Klaipėdos „Neptūno“ krepšininkas Žygimantas Janavičius, kurį nominavo ir išrinko lygos teisėjai.

„Su teisėjais daug tenka padiskutuoti, apeliuoti. Gal keista, kad išrinko mane, bet tikriausiai randu teisingą kelią prieiti ir paklausti. Nustebino“, – į sulauktą pripažinimą portalui LKL.lt sureagavo alytiškis.

„Betsafe-LKL“ arbitrai atsižvelgė į Ž.Janavičiaus poelgius situacijose, kuomet 34-erių žaidėjas prisipažindavo suklydęs arba nedvejodamas padėdavo nuo parketo atsikelti parkritusiems varžovams.

„Gyvenime turi pasidėlioti savo vertybes ir principus. Noriu būti sąžiningas ir atviras sau. Ko nusipelnei, tą ir gauni, – savo požiūrį išdėstė veteranas. – Aikštelėje kartais užvaldo emocijos, norisi pasiginčyti ir tada sunkiai vertini situaciją. Jei matai, kad kamuolys aikštelę paliko nuo tavęs, palengvini tą darbą ir pasakai teisėjams, kad nereikėtų peržiūros. Tai užtrunka, o norisi mėgautis krepšiniu ir greičiau žaisti.“

Į uostamiestį iškeliauja jau trečiasis „Fair Play“ apdovanojimas. Pernai tokiais nuopelnais pasižymėjo kiti du klubo atstovai – Mindaugas Girdžiūnas bei Mindaugas Brazys. Būtent stratego būdas turi įtakos ir tam, kad „Neptūnas“ tampa džentelmeniškiausia lygos komanda, sako Ž.Janavičius.

„Gal viskas persiduoda nuo trenerio. Jis yra taktiškas, ramus, išlaikytas. Stengiasi nespausti per daug teisėjų, bando su jais gražiai kalbėtis, – tvirtino klaipėdiečių atakų organizatorius. – Aikštelėje norisi būti ir džentelmeniškam, bet tinkama linkme. Ten turi kovoti ir kartais parodyti tuos nagus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis