2016 08 07

Pirmojo Lietuvos himno kliurkos Rio – neatsistoję žiūrovai, lėtas tempas ir sirenos

Lietuvos krepšinio rinktinės startas Rio duotas su keliais nesklandumais. Olimpinių žaidynių organizatoriai ir vietos žiūrovai neišvengė kliurkų skambant Lietuvos himnui.
Lietuvos rinktinės sirgaliai Rio
Lietuvos rinktinės sirgaliai Rio / AFP/„Scanpix“ nuotr.

16 tūkst. žiūrovų talpinančią „Cariocą“ areną vietiniai užpildė maždaug 80 proc.

Tiesa, ne visi aistruoliai pakilo iš savo vietų, kai arenoje ėmė skambėti Lietuvos himnas.

Galbūt vietiniai nesuprato prieš Tautišką giesmę nuskambėjusio angliško paraginimo atsistoti. Nes prieš brazilų himną arenos pranešėjas į žiūrovus kreipėsi portugališkai. Tada sėdinčiųjų nebeliko.

Pastaraisiais metais buvome įpratę klausyti pagreitintos himno versijos dėl griežtų FIBA reikalavimų. Olimpinių žaidynių organizatoriai paleido gerokai lėtesnę Tautišką giesmę. Jei atvirai, ją buvo kiek sunkoka giedoti.

Vis dėlto maždaug šimtas Lietuvos atributika pasipuošusių tautiečių vieningai traukė himną. Rungtynėms prasidėjus mūsiškiai išsirikiavo į tarpinį balkoną tarp pirmojo ir antrojo tribūnų aukšto. Tiesa, vėliau iš ten lietuviai buvo iškrapštyti.

Beje, prieš trečiąjį himno posmą brazilai ėmė ploti, kadangi manė, jog šis jau baigėsi.

Kliurkų netrūko ir per Brazilijos himną. Jam įsibėgėjus „Carioca“ arenoje netikėtai pasileido sirena, žyminti likusią 3 minučių dalį iki rungtynių pradžios.

Brazilija – futbolo šalis, tačiau vietos sirgaliai moka palaikyti savo sportininkus. Pietiečiai saviškius palaikė skambiomis dainomis ir emocingai reagavo į epizodus.

Tik tiek, kad vietinius tildė taiklūs lietuvių metimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis