06 13

Po fantastiško LKL finalo Linas Kleiza vardijo „Žalgirio“ fiasko priežastis

„Taip, tai yra fiasko“, – 15min laidoje PIKENROLAS sakė Linas Kleiza, kuriam antrino ir Japonijoje dirbantis buvęs Lietuvos rinktinės strategas Dainius Adomaitis: „Manau, kad „Rytas“ taktiškai buvo geriau pasiruošęs.“

Kauno „Žalgiris“ po keturiolikos metų pertraukos patyrė smūgį Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“) finale.

Absoliutaus lyderio Keenano Evanso pusfinalyje netekęs „Žalgiris“ pabiro į šipulius ir lemiamoje kovoje dėl šalies titulo savęs susirinkti nebesugebėjo, neatlaikęs galingai palaikomo Vilniaus „Ryto“ šturmo.

Visos trys vilniečių pergalės iškovotos po įnirtingos kovos. Pirmieji du mačai baigėsi „Ryto“ triumfu per pratęsimus, trečiasis – vos vieno taško pranašumu, kai lemiamas Luko Lekavičiaus tritaškis iš laisvos pozicijos skriejo pro šalį.

Tai – antrasis sostinės klubo iškovotas „Betsafe-LKL“ čempionų titulas per pastaruosius trejus metus, kuriuos „Ryto“ treneris Giedrius Žibėnas iškart po finalo įvardijo „vilniečių dominavimu“.

„Dominavimu to nepavadinčiau, – 15min laidoje PIKENROLAS sakė L.Kleiza. – Kaip matėme, šįmet „Žalgiris“ susidūrė su problemomis, traumomis, o prieš dvejus metus „Rytas“ finale įveikė „Lietkabelį“. Viskas gerai su Giedriaus pasisakymu, bet kas iki tol buvo penkiolika metų? Smagu, geras renginys, kuri pritraukė daug žmonių. Tai – gera šventė. Visas Kaunas verkdavo, kad nori šalyje antros geros komandos, kuri duotų kovą dėl titulo. Viskas sugrįžo ir Kaunui reikia gerai pagalvoti, ką ir kaip reikės daryti. Žinoma, „Žalgiris“ visada buvo ir bus flagmanas, nežinau, kas turėtų įvykti, kad šį klubą kažkas numuštų nuo pirmos komandos pozicijos.“

VIDEO: PIKENROLAS: „Rytas“ vėl pirmas ir kas laukia „Žalgirio“?

Klaidų šio sezono „Žalgiryje“ buvo ne viena, ir už jas atsakingas ne tik vienas žmogus, sako L.Kleiza.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis