2023 03 22

Praskleidė atnaujinamos „Avia Solutions Group“ arenos šydą: kas pasikeitė?

Praėjusių metų rudenį rekonstrukcijai užsidariusi Vilniaus „Avia Solutions Group“ arena skelbia apie sugrįžimą ir pristato darbų progresą bei būsimus atnaujinimus nuo ženkliai pagerintos akustikos iki patobulintos lankytojo patirties.
„Avia Solutions Group“ arena
„Avia Solutions Group“ arena / ASG nuotr.

Didžiausia sostinės renginių erdvė pasidalino kovo mėnesio pradžioje filmuotu vaizdo įrašu, kuriame arenos vadovas Andrius Žiauberis ir technologinių projektų vadovas Tomas Kazlauskas aprodo pastato vidų, leisdami žiūrovams išvysti, kas dedasi už uždarų arenos durų.

„Turime daug atnaujinimų, bet svarbiausi iš jų bus akustika, apšvietimas ir įvairiapusiškai pagerinta lankytojo patirtis. Diegiame akustines plokštes, individualiai konfigūruojamus LED šviestuvus, aptarnavimą pagreitinsiančius maisto ir gėrimų savitarnos aparatus, perplanuojame ir atnaujiname erdves, kuriame mobiliąją programėlę, įrenginėjame žaidimų zoną“ , – atnaujinimus apibendrina A.Žiauberis.

„Avia Solutions Group“ arenos atsinaujinimų apžvalga:

„Norime, kad patirtis arenoje būtų dar sklandesnė. Išplėsta TV sistema leis lankytojams matyti kas vyksta salėje net ir leidžiant laiką koridoriuose. Skaitmeninius ekranus diegiame net tualetuose. Siekiame, kad žiūrovai kuo daugiau laiko mėgautųsi renginiu, o ne stovėtų eilėse, todėl plataus automatinių aptarnavimo vietų dėka eilės mažės, o aptarnavimas greitės“, – priduria arenos vadovas.

2004 metais atidaryta „Avia Solutions Group“ arena buvo pirmoji universali arena Lietuvoje ir išlieka vienintele tokio pobūdžio renginių erdve sostinėje.

ASG nuotr./„Avia Solutions Group“ arenos vidaus vizualizacija
ASG nuotr./„Avia Solutions Group“ arenos vidaus vizualizacija

Per 18 metų arenoje vyko gausybė Lietuvos ir tarptautiniu mastu reikšmingų kultūros ir sporto renginių, tarp kurių – Europos krepšinio čempionatas, Lietuvos Nacionalinio dramos teatro spektakliai, Pasaulio salės futbolo čempionatas, šeši didžiausio pasaulio cirko „Cirque du Soleil“ šou, Pasaulio ledo ritulio čempionatas, Edo Sheerano, Lanos Del Rey, „Depeche Mode“, Kylie Minogue, „Metallica“ ar Bryano Adamso koncertai.

„Kaip 2004 metais, taip ir dabar norime būti žingsniu priekyje. Siekiame tapti viena iš technologiškai pažangiausių arenų Baltijos šalyse, todėl investuojame ne tik į lankytojo, bet ir renginių organizatoriaus patirties gerinimą. Dirbame ties salės transformacijos procesų automatizavimu, pažangių sprendimų integracijomis, didiname sėdimų vietų skaičių, peržiūrime kainodarą”, – teigia arenos vadovas.

ASG nuotr./„Avia Solutions Group“ arenos vidaus vizualizacija
ASG nuotr./„Avia Solutions Group“ arenos vidaus vizualizacija

„Avia Solutions Group“ arena duris atvers už 10 savaičių, o atidarymo renginiu pasirinktas birželio 8 dieną startuosiantis ir keturias dienas sostinėje viešėsiantis didžiausio pasaulio cirko „Cirque du Soleil“ šou OVO.

„Labai smagu, kad atidarysime areną su tokiu kokybišku renginiu. Cirko trupė atvyks likus maždaug savaitei iki renginio, nes tokiam šou reikalingas itin kruopštus pasiruošimas. Dar tikrai turime nemažai nebaigtų darbų, bet darbuojamės pilnu pajėgumu, tad su pirmaisiais lankytojais pasimatysime jau birželį“, – sako A.Žiauberis.

ASG nuotr./Pastoliai arenoje, skirti akustinių plokščių įrengimui
ASG nuotr./Pastoliai arenoje, skirti akustinių plokščių įrengimui

Be jau išvardintų atnaujinimų, rekonstruotoje „Avia Solutions Group“ arenoje lankytojų lauks nauja mobilioji programėlė ir maždaug 10 proc. daugiau sėdimų vietų. Koncertų metu arena talpins iki 13,5 tūkst., o krepšinio rungtynių metu – iki 10 tūkst. žiūrovų.

Nuo rudens Vilniuje žiūrovų taip pat lauks ir dar daugiau krepšinio, nes nuo 2023-2024 metų sezono „Avia Solutions Group“ arena taps „Wolves“ krepšinio komandos namų aikšte.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis