Vien per vieną parą sostinės komanda pardavė 2000 abonementų. 24sek žiniomis šiai dienai parduota beveik 3000 abonementų.
Už juos komanda surinko apie 130 tūkstančių eurų. Praėjusiais metais „Lietuvos ryto“ organizacija iš parduotų abonementų surinko vos apie 59 tūkstančių eurų.
„Smagu, kad komandos parengta mažos kainos strategija pasiteisino. Rekordinis parduotų abonementų skaičius tai patvirtina.
Be to, klubas surinko dvigubai daugiau pajamų lyginant su praeitu sezonu – 24sek atviravo klubo vadovas Darius Gudelis. – Pagrindinis šio sezono tikslas yra sugrąžinti vilniečius į krepšinio arenas.“
Nusprendę įsigyti sezoninius bilietus krepšinio fanai netrukus ir patys realiai galės įvertinti sprendimo kainą.
„Lietuvos rytas“ jau artimiausiu metu pradės atskirų bilietų į rungtynes pardavimus. 24sek žiniomis bilietų kainos svyruos nuo 5 iki 25 eurų. Tuo tarpu abonementai į viso sezono rungtynes gerose vietose kainavo nuo 35 iki 75 eurų. Nors prekyboje dar liko apie šimtas abonementų, klubo vadovai neabejoja, kad jie bus parduoti ir jau dabar galvoja apie kitą žingsnį.
„Dabar turime pasiekti, kad sezoninius bilietus įsigiję fanai lankytųsi „Lietuvos ryto“ rungtynėse. Tam esame paruošę siurprizų. Skaičiuosime ir apdovanosime ištikimiausius mūsų aistruolius.“ – pasakojo D.Gudelis.
LKL čempionate vilniečių komanda startuos rugsėjo 20 dieną, o Europos taurėje savo pasirodymą pradės spalio 11-ąją.
Jau pirmos rungtynės Siemens arenoje žada įdomų vakarą sostinės krepšinio aistruoliams, nes „Lietuvos rytas“ kovos su Panevėžio „Lietkabeliu“, kuriam praėjusį sezoną dramatiškai pralaimėjo LKL čempionato pusfinalyje.
Tokioje didelėje arenoje „Lietuvos ryto“ komanda su „Lietkabeliu“ žais pirmą kartą istorijoje.