„Rytas“ iššvaistė didelę persvarą, bet pergalės nepaleido

Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“) čempionato 2 ture šeštadienį Vilniaus „Rytas“ išvykoje nugalėjo Utenos „Uniclub Bet-Juventus“ 86:78 (28:21, 26:17, 17:20, 15:20).
Gytis Radzevičius
Gytis Radzevičius / Betsafe-LKL nuotr.

Vilniečiai labai greitai įgijo dviženklį pranašumą (16:6), o pirmojo kėlinio viduryje atitrūko 13 taškų atstumu (23:10).

Tuomet uteniškiams pavyko stabilizuoti padėtį aikštėje ir antrojo kėlinio pradžioje Karolio Lukošiūno tritaškis sumažino „Uniclub Bet-Juventus“ deficitą iki 5 taškų (27:32).

Daugiau pasiekti Utenos komanda nepajėgė. Vilniečiai atsakė spurtu 11:0 (43:27), o šeimininkai dar ir buvo priversti ant atsarginių žaidėjų suolo pasodinti 4 pražangą gavusį pagrindinį įžaidėją L.J.Thorpe'ą.

Dar kartą sumažinti atsilikimą iki vienženklio „Uniclub Bet-Juventus“ sugebėjo tik paskutinę rungtynių minutę, kai vilčių laimėti jau beveik nebuvo, nes ketvirtojo kėlinio pabaigoje vilniečių pranašumas buvo pasiekęs net 20 taškų ribą (83:63).

Vilniaus ir Utenos komandoms tai buvo antrosios sezono rungtynės „Betsafe-LKL“, abi ekipos savo sąskaitose dabar turi po vieną pergalę ir pralaimėjimą. Pirmajame ture „Rytas“ namie nusileido Klaipėdos „Neptūnui“ 84:90, o „Uniclub Bet-Juventus“ išvykoje įveikė Kėdainių „Nevėžį-Optibet“ 78:74.

„Uniclub Bet-Juventus“: L.J. Thorpe'as 22, Arnaldo Toro 10, Dominicas Greenas 9, Justinas Ramanauskas 8, Gediminas Orelikas, Ianas Milleris, Šarūnas Beniušis ir Karolis Lukošiūnas po 6.

„Rytas“: Savionas Flaggas 17, Gytis Radzevičius 15, Stevenas Enochas 12, Jayvonas Gravesas 11, Ąžuolas Tubelis 10, R.J. Cole'as 8, Gytis Masiulis 6.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis