Tęsiasi Nacionalinės krepšinio lygos ir „7bet“ bendradarbiavimas

Nacionalinė krepšinio lyga pratęsė bendradarbiavimo sutartį su tituliniu rėmėju „7bet“, rašoma pranešime spaudai.
NKL lyga
NKL lyga / V. Selivončiko nuotr.

Antrojo pagal pajėgumą čempionato ir „7bet“ lažybų bendrovės partnerystė tęsis jau ketvirtą sezoną iš eilės. Šiemet išrinktas „7bet-NKL“ prezidentas Arvydas Čėsna šį tęstinumą vertina itin pozityviai.

„Įvertinus iššūkius besirengiant sezonui, be galo džiaugiuosi, jog „7bet“ pirmiausiai vertino ilgalaikius santykius bei partnerystę ir nusprendė tęsti pradėtą bendradarbiavimą, – džiaugėsi „7bet-NKL“ prezidentas. – Žinoma, kartu turėsime įdėti nemažai darbo, kad lygos titulinio rėmėjo indėlis ne tik keltų lygos vertę bei žinomumą, bet ir duotų dividendus Lietuvos krepšiniui.“

„7bet“ generalinis direktorius Justinas Šliažas įvertino pozityvų pokytį didinant lygos prekės ženklo atpažįstamumą ir pasidžiaugė dar viena užtvirtinta partneryste.

„Jau ketvirtą sezoną startuojame kaip titulinis Nacionalinės krepšinio lygos partneris ir matome, kad lyga sulaukia vis daugiau susidomėjimo. Tai – profesionalaus ir ilgo darbo rezultatas, ir mes džiaugiamės galėdami būti to dalimi. Nacionalinę krepšinio lygą laikome savo strateginiu partneriu, tad bendradarbiavimo sutarties pratęsimas yra ne tik įmonės darbo rezultatas, bet ir priedas prie sporto augimo Lietuvoje“, – pasirašytą sutartį komentavo „7bet“ vadovas.

Šiemet prie „7bet-NKL“ prisijungė Kauno r. „Omegos-Tauro-LSU“, Plungės „Olimpo“ ir „Alytaus“ klubai, o naujame sezone dalyvaujančių komandų skaičius išaugo iki šešiolikos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis