Traumą patyrusiam K.Evansui – išskirtinis dėmesys per pirmąjį LKL finalo mačą

Kauno „Žalgirio“ komanda žengė į „Betsafe-LKL“ finalą, tačiau jame turės verstis be kelio traumą patyrusio Keenano Evanso. Nors po operacijos sveikstantis amerikietis negalės lankytis „Žalgirio“ arenoje, prieš pirmąsias rungtynes žalgiriečiai į apšilimą išbėgs apsirengę specialiais marškinėliais, linkinčiais K.Evansui išlikti stipriam.

„Betsafe-LKL“ finalo serija vyks iki trijų pergalių ir birželio 5 d., trečiadienį, startuos Kaune.

Tokiais pačiais K.Evansą palaikančiais marškinėliais pasipuoš ir ištikimiausių „Žalgirio“ gerbėjų tribūna, kuri kaip ir per kitas šio sezono rungtynes su Vilniaus „Rytu“ vėl įsikurs 130/131 sektoriuje.

K.Evanso talentas ir nuopelnai komandai buvo įamžinti ir ilgamečių „Žalgirio“ partnerių „McDonald‘s“.

Kaip ir kiekvienais metais, Kauno Savanorių pr. restorane esančią „McDonald‘s žvaigždžių alėją“ papildė dar vieno komandos nario delno įspaudas.

Šį sezoną ten įamžintas gerbėjų mylimas gynėjas K.Evansas, kurio delnas tapo jau 22-uoju kolekcijos egzemplioriumi. Nuo šiandien K.Evanso delną krepšinio gerbėjai gali išvysti greta alėjoje spindinčių Arvydo Sabonio, Pauliaus Jankūno, Manto Kalniečio, Edgaro Ulanovo, Luko Lekavičiaus ir kitų žaliai baltų herojų įspaudų.

Visi sporto aistruoliai kviečiami apsilankyti „McDonald‘s“ restorane, apžiūrėti unikalią kolekciją ir pasimatuoti, kurio krepšinio aikštelės meistro delnas jiems tinka labiausiai.

Be to, „Žalgirio“ arenoje per finalo serijos pirmąsias rungtynes apsilankę žiūrovai turės išskirtinę progą laimėti elektrinį „Žalgirio“ paspirtuką „Beaster“. Per rungtynių didžiąją pertrauką iš vidurio aikštės pataikiusiam aistruoliui atiteks puikią amortizaciją turintis ir komfortišką važiavimą garantuojantis prizas, kurį įsteigė namų technikos parduotuvė „Krinona“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis