2020 03 03

„urBONUSas“: K.Maksvytis apie nustebinusią Rusiją, atgrasų rinktinės postą ir pokyčius

„Ką aš čia darau?“ – klausė savęs Kazys Maksvytis, kai kažkur Rusijos glūdumoje patyrė šešis pralaimėjimus per septynerias rungtynes, gavo draudimą treniruoti Lietuvos rinktinę ir pirmą kartą pajuto tokį namų ilgesį. Tačiau 42-ejų lietuvis dabar šypsosi. Jo treniruojama Permės „Parma“ komanda šovė į penktą vietą VTB lygoje, o gilias krepšinio tradicijas turintis Rusijos miestas šalia Uralo kalnų mielai priimtų dar didesnį lietuvių desantą. Apie egzotiškąją Rusiją ir aktualijas Lietuvoje – Kazio Maksvyčio pasakojimas 15min krepšinio podkaste „urBONUSas“.
Kazys Maksvytis
Kazys Maksvytis / VTB nuotr.

„urBONUSas“ su K.Maksvyčiu apie: netipišką rusišką komandą (02:00); kodėl Rusijoje reikia pakelti toną (6:00); Lietuvos fanų siurprizą Rusijoje (15:00); kodėl K.Maksvyčio nebeliko feisbuke ir instagrame (19:00); Permės krepšinio įdomybes (24:00); lietuvių mafiją Permėje (31:00); „fizrūcho“ vaidmenį rinktinėje ir klausimą „ką aš čia darau?“ (35:00); nemalonias „Neptūno“ naujienas (39:00); „Žalgirio“ planą prieš „Chimki“ ir „Zenit“ (42:00).

Podkasto „urBONUSas“ taip pat ieškokite portale 15min ir 24sek, 15min audioprogramėlėje 15min Klausyk, kitose platformose „Podbean“, „SoundCloud“, „Spotify“.

Norintys pasiklausyti įdomiausių 15min straipsnių, dienos naujienų ar podkastų, vadinamųjų tinklalaidžių, savo kompiuteriuose tai gali padaryti įvedę adresą www.15min.lt/klausyk.

Klausykite „urBONUSo“ kiekvieną savaitę. Šiame krepšinio podkaste girdėsite išsamius žurnalisto Donato Urbono pokalbius su savo sričių profesionalais, artimiau susipažinsite su spalvingomis krepšinio asmenybėmis ir jų darbo užkulisiais, klausysite diskusijų apie aktualiausius įvykius krepšinio pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis