V.Šeškus po pergalės prieš „Wolves“: „Gal esame jiems užkeikti?“

LKL čempionate pergale po labai ilgos pertraukos džiaugęsis Jonavos „CBet“ vyriausiasis treneris Virginijus Šeškus po rungtynių Vilniuje su „Wolves“ (96:85) dėkojo savo žaidėjams.

„Norėčiau padėkoti vyrams už šią pergalę. Po tiek pralaimėjimų 3 savaites skaudėtų galvą, o dabar nusiėmėme įtampą bent savaitei. Tikrai ačiū vyrams. Kovėmės, buvo sunku, žaidėme be centro. Galiu padėkoti vyrams, ir viskas“, – po rungtynių kalbėjo krepšinio specialistas.

Jonavos ekipa vis dar neturi tikro vidurio puolėjo, tačiau šiandien Vilniuje sugebėjo laimėti kovą dėl atšokusių kamuolių 40:37. V.Šeškus tai aiškina faktu, kad vidurio puolėjo pozicijoje adaptavosi kiti krepšininkai – Strahinja Mičovičius ir Tauras Jogėla.

„Jie yra greitesni, tad buvo sunku mūsų žaidėjus gaudyti. Galima sakyti, kad jie jau dvi savaites žaidžia daugiau centrais, tad šiose rungtynėse jie mokėjo žaisti kažką panašaus į tai. Nuo lapkričio prieš nė vieną komandą nelaimėdavome kamuolių ir net atkovodavome 15 ar 20 kamuolių mažiau. Tai buvo didžiausia mūsų bėda, o šiandien kovą laimėjome 3 kamuoliais. Galvoju, tai buvo vienas iš pagrindinių pergalės faktorių“, – sakė treneris.

Jonavos komanda įveikė „Wolves“ 5 kartus iš 7. V.Šeškus tai aiškino paprastai: „Nežinau, gal jiems „CBet“ yra užkeiktas? Kažkaip taip išeina.“

Jonaviškiams skęstant pralaimėjimų liūne, daug kalbama apie trenerio nesutarimus su klubo vadovu Vaidu Vaškevičium. Vis dėlto V.Šeškus plėstis šia tema po pagaliau laimėtų rungtynių nepanoro.

„Vidinių nesutarimų būna, normalu, kai perki žaidėjus, nepasiseka. Treneris sako, kad nori geresnio žaidėjo, bet finansai gal neleidžia. Tiesiog taip išeina. Gal mes patys labiau įsitraukėme į viešąją erdvę, bet mes nesipykstame. Matėte, apsikabinome po rungtynių, pasibučiavome“, – nusijuokė treneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis