Vilniaus „Rytas“ atskleidė kito sezono tikslus ir klubo biudžetą

Apie komplektacijos pabaigą paskelbęs Vilniaus „Rytas“ su entuziazmu pradeda pasiruošimą artėjančiam sezonui bei pristato ambicingus sezono tikslus. Kartelę aukštai iškėlę Lietuvos čempionai šį sezoną sieks ne tik išsaugoti savo pozicijas, bet taip pat užtikrinti dar solidesnius rezultatus tiek vietinėse, tiek tarptautinėse arenose.

„Mūsų tikslai gana aiškūs – žaisti „Betsafe-LKL“ ir Karaliaus Mindaugo taurės finaluose, pagerinti pozicijas tarptautinėje arenoje. Burtai FIBA Čempionų lygoje, panašu, susiklostė pakankamai palankiai, kad galėtume leisti sau galvoti apie geresnes pozicijas nei praėjusiais metais.

Galvojame ir apie „Top 8“, tačiau pirmiausiai turime pamatyti bendrą komandos vaizdą ir įsivažiuoti į žaidybinį ritmą, – komandos tikslus komentavo „Ryto“ sporto direktorius Artūras Jomantas.

Praėjusį sezoną „Rytas“ laimėjo LKL čempionų titulą, iškovojo trečiąją vietą KMT ir FIBA Čempionų lygoje neperžengė grupių etapo barjero.

„Ryto“ valdybos pirmininkas Darius Gudelis atskleidė klubo biudžetą.

,,Per pastaruosius penkis metus „Ryto“ biudžetas išaugo dvigubai ir šį sezoną viršys 5 mln. eurų. Tai pasiekėme dėl sutelkto darbo, vienybės ir atsidavimo organizacijai, kurį demonstruoja fanai, žaidėjai, administracijos darbuotojai ir savanoriai. Neabejotinas faktas, kad „Ryto“ bendruomenė yra didžiausia ir lojaliausia tarp visų sostinėje veikiančių visuomeninių organizacijų. Juodai baltai raudonų dominavimas Vilniuje atkreipia verslo dėmesį. Jau daugiau nei metus laiko tarėmės ir pristatinėjome save didžiausiems prekybos ir laisvalaikio centrams“, – teigė D.Gudelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis