Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 06 13

„Žalgirio“ graikas nepasimetė Lietuvos keliuose

Automobilis – neatsiejama daugelio lietuvių gyvenimo dalis. Tą patį apie šią transporto priemonę galėtų atsakyti ir „Žalgirio“ žaidėjai iš užsienio, kuriems automobiliai padeda įveikti atstumą nuo namų iki „Žalgirio“ arenos bei pažinti Kauno ir kitų Lietuvos miestų gatves.
ivougioukas-apie-pirmaji-automobili-kamscius-ir-renault-kadjar
ivougioukas-apie-pirmaji-automobili-kamscius-ir-renault-kadjar

Nemažą vairavimo patirtį Kauno „Žalgirio“ komandoje šiame sezone turėjo graikas Ianas Vougioukas. 31-erių metų 211 cm ūgio krepšininkas kartu su „Žalgiris TV“ pasidalino mintimis apie automobilius.

„Pirmąjį automobilį įsigijau dar mokydamasis koledže JAV. Tai buvo „Jeep“ firmos automobilis. Jis buvo jau senas, su didele rida ir šampano spalvos. Tiesa, tai buvo pirmasis mano automobilis ir jis man patiko. Galėjau keliauti ten, kur norėjau. Visada prisimenu jį“, – kalbėjo žalgirietis.

Savo karjeroje Graikijoje, Turkijoje, Rusijoje ir Lietuvoje rungtyniavęs žaidėjas gali puikiai palyginti skirtingų valstybių vairavimo kultūrą. I.Vougioukas patvirtino ir vyraujantį stereotipą, jog pietiečių vairavimo kultūra yra emocinga ir turi savų ypatumų.

„Graikijoje, Turkijoje ar Italijoje yra visiškai kitokia vairavimo kultūra ir ten vairuoti yra sunku. Graikijoje vairuotojai naudoja garsinį signalą dar stovėdami prieš šviesoforų, kuomet net nėra įsižiebusi žalia spalva. Graikai vairuotojai nėra kantrūs kelyje. Jei padarai klaidą vairuodamas, kiti į tai reaguos šaukdami ar rodydami įvairius gestus“, – teigė puikiai Graikijos vairuotojų charakterį pažįstantis I.Vougioukas.

VIDEO: I.Vougioukas - apie pirmąjį automobilį, kamščius ir „Renault Kadjar“

Per sezoną praleistą Lietuvoje I.Vougioukas su panašiomis į Pietų Europos valstybių vairuotojų nekantraus elgesio istorijomis nesusidūrė. Anot žalgiriečio, mūsų šalyje didelių problemų dėl eismo spūsčių nėra, o ir pats krepšininkas Lietuvoje per sezoną įspūdingo atstumo nesukorė.

„Lietuvoje eismas nėra toks intensyvus. Man rodos, tik apie 17 valandą keliuose atsiranda eismo spūsčių dėl piko valandos. Keliskart keliavau į Vilnių, tačiau daugiau tolimų kelionių Lietuvoje nerengiau. Manau, kad iš viso Lietuvoje įveikiau 4000 kilometrų per 8-9 mėnesius, o tai nėra tiek jau ir daug“, – mintimis dalinosi krepšininkas.

Kasdieninis I.Vougiouko kompanionas Kaune buvo „Renault Kadjar“ automobilis. „Žalgirio“ klubo rėmėjo – automobilių salono „Sostena“ išnuomota transporto priemonė patiko Kauno komandos aukštaūgiui iš Graikijos.

„Tai patogus, ekonomiškas, stilingas ir lengvai valdomas automobilis. Man patinka „Renault Kadjar“ automobilyje įdiegtas „Bluetooth“ ryšys ir kiti priedai. Tai – puikus automobilis“, – tvirtino I.Vougioukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų