„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2019 06 18

Utenos „Juventus“ pristatė naują logotipą

Metų pabaigoje dvidešimties metų komandos jubiliejų švęsianti Utenos „Juventus“ ekipa pristato pirmąją šios vasaros naujieną – atnaujintą klubo logotipą.
Utenos „Juventus“
Utenos „Juventus“ / utenosjuventus nuotr.
Temos: 1 Utenos Juventus

Uteniškio filmų prodiuserio Mantvido Žalėno vadovaujamos reklamos agentūros „Cinema Ads“ sukurto logotipo pagrindą sudaro pasaga – laimės simbolis. Pasagoje – raudonas krepšinio kamuolys, kurio viršuje žiežirba, vaizduojanti veržlumą ir užsidegimą. Pasaga ir žiežirba – aliuzija į Utenos miesto herbą, kuriame taip pat aptinkami šie du elementai. Logotipe pateikiamas klubo bei miesto pavadinimas ir komandos įkūrimo metai.

„Šie metai – ypatingi mūsų klubui. Gruodžio mėnesį komanda švęs dvidešimties metų jubiliejų, todėl visi artėjančio sezono akcentai bus orientuoti būtent į šią sukaktį. Esame numatę daugybę renginių, atrakcijų, sveikinimų, atnaujinimų ir panašių dalykų. Logotipo keitimas – pirmasis iš jų.

Jau seniai kirbėjo mintis, kad laikas atsinaujinti logotipą. Prie metus turėjome kelis variantus, tačiau nusprendėme neskubėti ir geriau viską paruošti. Šią vasarą susitikome su Mantvidu, aptarėme bendradarbiavimo galimybes ir štai pirmasis šio bendro darbo produktas. Labai dėkojame Mantvidui bei jo komandai už pagalbą ir profesionalumą“, – kalbėjo „Juventus“ ekipos direktorius Eimantas Skersis.

Naujojo „Juventus“ logotipo pagrindą sudaro raudona ir balta spalvos. Būtent tokios spalvos aprangomis šalies čempionate rungtyniauja Utenos klubas. Visgi logotipas turės net tris spalvinius variantus, todėl bus lengvai pritaikomas prie bet kurios spalvinės gamos.

„Aš kilęs iš Utenos, ateina laikas, kai norisi kažką padaryti dėl savo gimtojo miesto. Mano veikla susijusi su kino filmais, kūrybiškumu, reklama, o hobis – krepšinis. Seku „Juventus“ rezultatus, visada žavėjausi, kad su mažu biudžetu pasiekiami geri rezultatai. Kai būnu Utenoje ir vyksta rungtynės, visada su tėčiu apsilankau, tėtis didelis „Juventus“ fanas. Man didžiulis džiaugsmas, kad „Juventus“ direktorius Eimantas Skersis priėmė mūsų mintis ir tikiuosi, kad mūsų įmonės kurtas logotipas patiks uteniškiams, prigis ir ves į pergales. Pajuokausiu: gal logotipas ir neatneš papildomų pergalių, bet jas pagražins“ – pasakojo Mantvidas Žalėnas.

„Cinema Ads“ artėjančiam sezonui ketina sukurti ne tik logotipą, tačiau ir atributikos sirgaliams dizainą, firminę „Juventus“ aprangą bei daug kitų aspektų. Tarp kurių – ir naujas „Juventus“ komandos autobuso apipavidalinimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“