2023 10 24

„48 minutės“: kas taps NBA čempionais ir kuri žvaigždė prašysis mainų?

„48 minučių“ tinklalaidė sugrįžo antrajam sezonui! Šįkart 15min žurnalistas Marius Milašius ir sporto komentatorius Rytis Vyšniauskas atsako į svarbiausius jau šiąnakt prasidėsiančio NBA sezono klausimus.
48 minutes thumbnail
48 minutes thumbnail

„48 minutės“ – tai 15min tinklalaidė apie stipriausią pasaulio krepšinio lygą NBA.

Joje M.Milašius ir R.Vyšniauskas dalinasi savo įspūdžiais ir pastebėjimais iš NBA rungtynių ir jas supančių intrigų.

Pirmąjį naujo sezono „48 minučių“ epizodą, kuriame tinklalaidės dalyviai sudėliojo Rytų ir Vakarų konferencijos reitingus, galite rasti čia.

Šį kartą pilnas „48 minučių“ epizodas skirtas 15min prenumeratoriams, o jo dalį gali žiūrėti visi 15min skaitytojai.

Tinklalaidėje šį kartą atsakome į svarbiausius sezono klausimus. Kas taps čempionais? Kas laimės MVP apdovanojimą? Kuri žvaigždė prašysis mainų? Kokių pokyčių norėtume NBA lygoje?

00:00 Kas žais NBA finale ir kas jį laimės?
05:55 Kas taps reguliariojo sezono MVP?
09:30 Jei pradėtume naują franšizę, kuris žaidėjas būtų mūsų pirmas pasirinkimas?
15:45 Kas geriausiai padirbėjo vasarą?
20:45 Geriausias neapkalbėtas vasaros ėjimas
24:05 Kuri komanda stryktels į viršų?
26:50 Kuris vasaros ėjimas išsprogdino mums akis?
29:50 Kita NBA žvaigždė, pasiprašysianti mainų
32:30 Kurias komandas šį sezoną žiūrėsime dažniausiai
35:25 O ko nežiūrėsime?
38:10 Vizualiai patraukliausios NBA komandos
41:50 Kurią komandą sunkiausia nuspėti?
42:25 Kas turės proveržio sezoną?
44:50 Kas taps metų naujoku?
47:50 Kokio pokyčio norėtume NBA lygoje?

Kviečiame žiūrėti viešai prieinamą „48 minučių“ tinklalaidės dalį:

VIDEO: „48 minutės“: kas taps čempionais ir kuri žvaigždė prašysis mainų? (ištrauka)

Pilną tinklalaidę galite žiūrėti tapę 15min prenumeratoriais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis