2020 01 27

Duoklė Kobe Bryantui: nuo NBA logotipo, iki Los Andželo arenos pavadinimo keitimo

Sekmadienį visą pasaulį apskriejusi žinia apie tragišką Kobe Bryanto žūtį paveikė ne vieną, net ir mažiau krepšiniu besidomintį žmogų. Visgi labiausiai dėl NBA legendos žūties išgyvena krepšinio pasaulis, jau įgyvendinantis arba svarstantis amerikiečio pagerbimo idėjas.

Vienas pirmųjų ypatingai „Los Angeles Lakers“ klubo legendą pagerbė „Dallas Mavericks“ komandos savininkas Markas Cubanas, kurio ekipai K.Bryantas pridarydavo itin daug nemalonumų aikštėje.

Legendinį krepšininką gerbęs milijardierius praėjus vos kelioms valandoms po žinios apie tragediją išleido oficialų pranešimą, kuriame teigiama, kad joks „Mavericks“ žaidėjas nebegalės vilkėti 24-uoju numeriu pažymėtų marškinėlių.

Būtent šiuo numeriu žymėtą aprangą paskutiniuosius 10 karjeros metų vilkėjo K.Bryantas.

„Esame šokiruoti ir nuliūdinti šios tragiškos žinios apie Kobe Bryanto ir jo dukters Giannos žūtį, – teigiama pranešime. – Kobe buvo mūsų žaidimo ambasadorius, legenda ir tarptautinė ikona. Be to, jis buvo mylintis ir atsidavęs tėtis.

Kobe palikimas peržengia krepšinio ribas. Dėl to mūsų organizacija nusprendė, kad joks „Mavericks“ žaidėjas niekada nebevilkės 24-ojo numerio marškinėlių.“

Įdomu tai, kad Dalaso klubo sprendimas yra praktiškai beprecedentis NBA lygoje – iki šiol tik „Miami Heat“ klubas buvo išleidęs „į pensiją“ numerį, kurį vilkėjo ne šios komandos krepšininkas: tą Floridos ekipa padarė legendinio Michaelo Jordano garbei.

Apie idėjas, kaip galima pagerbti tragiškai žuvusį 41-erių krepšininką, jau prakalbo ir NBA gerbėjai, kurie siūlo įvairiausius variantus.

VIDEO: Sudužus sraigtasparniui žuvo NBA superžvaigždė Kobe Bryantas ir jo dukra

Vienas labiausiai paplitusių būdų yra galimas NBA logotipo pakeitimas.

Nuo 1969-ųjų logotipe simbolizuojamas krepšininko, sukurto pagal 1960-1974 m. NBA rungtyniavusį Jerry Westą, siluetą.

Visgi dabar sukurta peticija, raginanti NBA pakeisti pusšimtį metų egzistuojantį logotipą ir jame įprasminti Kobe Bryanto palikimą.

„Scanpix“/AP nuotr./Kobe Bryantas
„Scanpix“/AP nuotr./Kobe Bryantas

Vos per kelias valandas ši peticija sulaukė daugiau nei 100 tūkst. pasirašiusių sirgalių.

„Lakers“ klubo, kuriame K.Bryantas žaidė visus 20 savo karjeros metų (1996-2016 m.), gerbėjai taip pat siūlo ketvirto rezultatyviausio krepšininko NBA istorijoje variantus – nuo „Staples Center“ arenos, iki greta jos einančios gatvės pervadinimo.

Tarp galimų pagrindinės Los Andželo arenos, kurioje namų rungtynes žaidžia ne tik „Lakers“, bet ir „Clippers“, vardų – ir „The Mamba Center“.

K.Bryantas per karjerą buvo žinomas būtent „Juodosios mambos“ – vienos nuodingiausių pasaulio gyvačių – pravarde. Ji krepšininkui prilipo dėl užsispyrimo ir nepasidavimo.

Kobe atminimą jau svarstoma paminėti ir per po kelių savaičių vyksiantį „Visų žvaigždžių“ savaitgalį.

Net 18 kartų pagrindinėse šio renginio rungtynėse žaidęs K.Bryantas per karjerą po 10 metų vilkėjo 8 ir 24 numeriais paženklintus marškinėlius, o krepšinio sirgaliai siūlo NBA tai įprasminti abiejų komandų žaidėjams žaidžiant vien tik šiais dviem numeriais paženklintomis aprangomis.

Žuvęs nepraėjus nė ketveriems metams nuo didingos karjeros pabaigos, Kobe nespėjo būti įtrauktas į krepšinio „Šlovės muziejų“.

„Scanpix“/AP nuotr./Kobe Bryantas
„Scanpix“/AP nuotr./Kobe Bryantas

Nors neabejojama, kad „Lakers“ legenda bus tarp tų, kurie balandį bus įtraukti į labiausiai krepšiniui nusipelniusių asmenybių sąrašą, daugelis jau svarsto, kaip K.Bryanto atminimas gali būti paminėtas ceremonijoje, kurioje į „Šlovės muziejų“ veikiausiai bus įtraukti ir Timas Duncanas bei Kevinas Garnettas.

„Kobe bus pagerbtas taip, kaip prideda tokiam krepšininkui“, – patikino „Šlovės muziejaus“ vadovas, buvęs įvairių komandų bosas Jerry Colangelo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis