2020 12 16

Favoritai tapti artėjančio NBA sezono MVP: du europiečiai

Lažybų bendrovės už Atlanto nustatė artėjančio NBA reguliaraus sezono favoritus kovoje dėl naudingiausio krepšininko apdovanojimo. Viršūnėje atsidūrė „Dallas Mavericks“ superžvaigždė Luka Dončičius, kuriam įkandin seka pastaruosius dvejus metus šiose lenktynėse laimėjęs „Milwaukee Bucks“ lyderis Giannis Antetokounmpo.
Luka Dončičius
Luka Dončičius / „Scanpix“ nuotr.

JAV sporto žiniasklaidos gigantė ESPN skelbia, jog Luka Dončičiaus triumfas MVP rinkimuose yra realiausias variantas, įvertintas 5 koeficientu. „Dallas Mavericks“ atstovas iš Slovėnijos pasitinka trečiąjį sezoną NBA, o pirmieji du vertė sirgalius kilnoti antakius.

Orlando „burbule“ gynėjas rink įspūdingą statistiką – vidutiniškai po 31 tašką, 9,8 atkovoto kamuolio bei 8,7 rezultatyvaus perdavimo.

Pastaruosius dvejus metus šiuose rinkimuose laimėjo Giannis Antetokounmpo, vakar pasirašęs rekordinę penkerių metų 228,2 milijono JAV dolerių sutartį.

„Bucks“ vedliui duodamas 5,5 koeficientas. Triumfo atveju, jis taptų pirmuoju krepšininku lygoje po Larry Birdo (1983-1986 m.), kuriam šį apdovanojimą pavyko iškovoti tris sezonus iš eilės.

Pastarajame sezone G.Antetokounmpo tapo ir geriausiai besiginančiu sezono krepšininku. Neeiliniu duomenų krepšininkas fiksavo po 29,5 taško, 13,8 atkovoto kamuolio bei 5,7 rezultatyvaus perdavimo, o „Bucks“ dvejus metus iš eilės užėmė pirmąją vietą NBA reguliariajame sezone.

Šiems dviem europiečiams įkandin seka „Golden State Warriors“ šaulys Stephenas Curry (8,5) bei „Los Angeles Lakers“ duetas Anthony Davisas (9) ir LeBronas Jamesas (9,5).

Nuo lyderių penketo kiek atsilieka Kawhi Leonardas (15), Kevinas Durantas (16), Jamesas Hardenas (16) ir Damianas Lillardas (20).

2020-2021 metų NBA sezonas startuos gruodžio 22-ąją dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis