2020 05 20

Favoritas priimti lemiamas NBA kovas – „Disney“ parkas, bet atsirado ir dar viena kandidatūra

Jei NBA nuspręs pratęsti 2019-2020 m. sezoną, tai greičiausiai bus daroma vadinamajame "burbule" - vienoje vietoje, kur visos komandos gyventų, treniruotųsi ir žaistų. Tarp tokių vietų yra aiškus favoritas, bet tarp kandidatų atsirado ir dar vienas miestas.
Adamas Silveris
Adamas Silveris / „Scanpix“ nuotr.

Jau anksčiau rašėme, jog NBA labai rimtai svarsto sezoną užbaigti greta Orlando esančiame „Disney World“ pramogų parke, užimančiame 100 kvadratinių kilometrų teritoriją bei turinčiame bent 12 viešbučių ir ne vieną transliacijoms tinkamą krepšinio areną.

Tarp kandidatų jau anksčiau buvo įvardijamas ir tinkamą infrastruktūrą turintis Las Vegasas, o dabar prie jų buvo priskirtas ir Hjustonas.

„The Ringer“ žurnalistas Kevinas O'Connoras praneša, kad ketvirtas pagal dydį JAV miestas svarstomas dėl tinkamos infrastruktūros.

NBA komandos galėtų žaisti ne tik „Toyota Center“, kurioje namų susitikimus žaidžia „Rockets“ klubas, bet ir netoliese esančiame „George R. Brown Convention Center“ arenoje.

Tiesa, „The Athletic“ atstovai Shamsas Charania ir Samas Amickas tvirtina, kad ne Hjustonas, o „Disney World“ parkas yra ryškus favoritas priimti NBA kovas.

Galimybe užbaigti sezoną Floridos valstijoje esančiame pramogų parke tiki ir patys „Disney World“ atstovai.

„Esame užtikrinti, kad kažkokiu būdu priimsime NBA kovas. Galbūt čia nesusirinks visos lygos komandos, bet tikime, kad NBA čia užbaigs bent dalį sezono. Dar turime įveikti daug kliūčių, bet ruošiamės, jei atsirastų toks šansas“, – teigė neįvardintas parko atstovas.

Vis dėlto K.O'Connoras pabrėžia, kad vieta, kurioje galima būtų užbaigti sezoną, kol kas yra antraeilė problema. Pirmiausia siekiama turėti galimybę testuoti visus krepšininkus ir išvengti koronaviruso protrūkio tarp komandų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis