2020 08 19

Kobe Bryanto dieną „Lakers“ vilkės specialias aprangas

„Los Angeles Lakers“ krepšininkai ateinantį pirmadienį ant parketo žengs pasipuošę ypatingai – atmindami sausį tragiškai žuvusią klubo legendą Kobe Bryantą, jie apsivilks „juodosios mambos“ vardu pavadintas aprangas.
„Lakers“ vilkės specialius marškinėlius
„Lakers“ vilkės specialius marškinėlius / „Scanpix“ nuotr.

Pranešama, kad „Lakers“ per ketvirtąsias Vakarų konferencijos atkrintamųjų serijos rungtynes vilkės juodas aprangas, kurios dar 2018-aisiais buvo sukurtos kartu su K.Bryantu.

Legendinis krepšininkas buvo žinomas „juodosios mambos“ pravarde, tad ir juodiems „Lakers“ marškinėliams prilipo toks pavadinimas.

Pirmadienį ypatingas aprangas Los Andželo krepšininkai vilkės neatsitiktinai.

Rugpjūčio 24-osios skaitinėje išraiškoje yra abu K.Bryanto per karjerą naudoti numeriai – 8 ir 23. Be to, diena anksčiau, rugpjūčio 23-ąją, bus minimas Kobe gimtadienis. Sraigtasparnio katastrofoje žuvusiam krepšininkui šiemet būtų suėję 42-eji.

Prieš kelias dienas buvo pasirodę ir pranešimų, kad „Lakers“ „juodosios mambos“ aprangas vilkės nuo antrojo atkrintamųjų etapo, jei tik į jį pateks. Tiesa, pati komanda kol kas šios žinios nei patvirtino, nei paneigė.

Simboliška, kad prieš dvejus metus sukurtas aprangas „Lakers“ pirmą kartą apsivilko likus lygiai dviem metams iki K.Bryanto žūties – 2018 m. sausio 26-ąją.

„Lakers“ atkrintamąsias varžybas pradėjo nesėkme – nors LeBronas Jamesas surinko įspūdingą trigubą dublį (23 taškai, 17 atkovotų kamuolių ir 16 rezultatyvių perdavimų), „ežeriniai“ 93:100 nusileido „Blazers“ ekipai ir serijoje iki keturių pergalių atsilieka 0-1.

Antrasis serijos mačas Orlando „burbule“ bus žaidžiamas naktį iš ketvirtadienio į penktadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis