2019 09 16

LaVaro Ballo įžeidimas sūnui Lonzo sukrėtė amerikiečius

Ballų šeimynėlė ir toliau kelia aistras. Šįkart amerikiečius šokiravo LaVaro Ballo pokalbis su sūnumi Lonzo.
LaVaras ir Lonzo Ballai
LaVaras ir Lonzo Ballai / „Scanpix“/AP nuotr.

Lonzo Ballas sužinojo, kad „Big Baller Brand“ įkūrėjas Alanas Fosteris pavogė iš jo 2 mln. JAV dolerių ir buvo kalėjęs dėl finansinių nusikaltimų, kai prisidėjo prie jo šeimos verslo.

Tai nepatiko NBA krepšininkui, kuris naujoje realybės šou serijoje iškėlė klausimą, kad jų prekės ženklas turėtų keisti pavadinimą, nes šis skandalas padarė per daug žalos.

Tačiau Lonzo tėvas LaVaras griežtai nesutiko su tokiu sūnaus požiūriu ir pažėrė jam karčių žodžių.

„Paklausyk manęs, sūnau: kai aš sugalvoju pavadinimą ir man kažkas sako, kad turėčiau jį pakeisti, tai tas pats, kas man sakytų, jog turėčiau pakeisti tavo vardą. Lyg žmonės sakytų: pakeisk Lonzo vardą į Alfonzo, nes pastaruosius dvejus metus jis buvo nebenaudingas (damaged goods)“, – sūnui rėžė LaVaras.

Šie verslininko žodžiai sūnui sukrėtė amerikiečius, kurie pasmerkė LaVaro elgesį su sūnumi.

Lonzo buvo iškeistas iš „Los Angeles Lakers“ į „New Orleans Pelicans“ kaip dalis Anthony Daviso mainų.

Per du sezonus NBA Lonzo dėl traumų praleido 65 rungtynes ir nors buvo efektyvus, kai žaidė, netapo žvaigžde kuria jį piešė LaVaras.

Tačiau jis yra vienintelis Ballų sūnus žaidžiantis NBA ir galėtų tiesiog palikti šeimos verslą ir pasirašyti kontraktą su viena iš sporto aprangos gigančių. Būtent Lonzo žaidimas NBA davė reikalingą impulsą „Big Baller Brand“.

Daug kas spekuliuoja, kad galbūt prasta šio prekės ženklo sportinių batelių kokybė ir lėmė Lonzo traumas. Apie tai užsiminė ir pats krepšininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis