Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 05 05

LeBronas Jamesas nepatenkintas, jog alaus gamintojai pasinaudojo išskirtine proga

„Cleveland Cavaliers“ lyderis LeBronas Jamesas pirmose serijos rungtynėse su „Toronto Raptors“ pasižymėjo epizodu, kuriame po išprovokuotos pražangos paėmė alaus butelį į savo rankas ir apsimetė, kad jo atsigers. Dabar tris kartus NBA čempionas yra labai nepatenkintas, kad šio alaus gamintojai naudoją jo veidą reklamuojant savo gėrimą.
LeBronas Jamesas
LeBronas Jamesas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Tai paskutinis dalykas apie kurį stengiuosi galvoti, bet mano agentai ir advokatai viską sutvarkys. Žinau, kad jie bando pasipelnyti iš mano vardo, – teigė L.Jamesas. – Girdėjau, kad tai ta pati kompanija, kuri kažkada išleido alų pavadinimu „Quitness“. Ši situacija išties labai juokinga.“

2010-aisiais ta pati „Great Lakes Brewing“ alaus kompanija išleido alų pavadinimu „Quitness“, nes L.Jamesas paliko Klivlandą ir persikėlė rungtyniauti į Majamį.

Tiesa, L.Jamesas pats pagriebė „Great Lakes Brewing“ kompanijos alaus buteliuką rungtynių metu.

Kita vertus, šmaikšti reklama su L.Jamesu jau yra išimta iš „Great Lakes Brewing“ „Twitter“ paskyros, kurioje puikavosi „Cavaliers“ lyderis.

L.Jamesas yra vienas populiariausių krepšininkų visame pasaulyje, o jis labai atsargiai renkasi kompanijas su kuriomis bendradarbiaus. Artimi žaidėjui šaltiniai teigė, kad už panašią žinutę „Twitter“ paskyroje „karalius“ iš kompanijų dažniausiai reikalauja maždaug 2 mln. JAV dolerių.

VIDEO: LeBronas Jamesas su alumi

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos