2020 04 26

M.Ginobili savo tautiečiui perdavė ypatingą žinią – jį matyti „Lakers“ norėjo pats Kobe

Praėjusių metų pasaulio vyrų krepšinio čempionato ambasadoriaus pareigas ėjęs, o sausį po tragiškos sraigtasparnio avarijos anapilin iškeliavęs Kobe Bryantas, per savo viešnagę Kinijoje turėjo galimybę stebėti daug rungtynių. „Los Angeles Lakers“ legendai įspūdį paliko vienas sidabrinės Argentinos rinktinės narių – Gabrielis Deckas.
Emanuelis Ginobili ir Kobe Bryantas pasaulio čempionate Kinijoje
Emanuelis Ginobili ir Kobe Bryantas pasaulio čempionate Kinijoje / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Argentinos krepšinio legenda Emanuelis Ginobili, iš kurio interviu vienoje tinklalaidėje ėmė kitas Argentinos rinktinės narys Nicolas Laprovittola, atskleidė negirdėtą faktą apie Kobe Bryanto susižavėjimą Gabrieliu Decku.

„Kobe nepažinojo visų krepšininkų, tačiau jis labai domėjosi. Jis buvo pilnai atsidavęs krepšiniui, šio žaidimo moksliukas. Jis nuolatos manęs klausinėjo apie mūsų žaidėjus, o aš jam atsakinėjau. Jis pamilo „Tortugą“ (Gabrielio Decko pravardė – aut.past.). Vėliau aš jam papasakojau, kad Kobe yra didelis jo gerbėjas ir nori jį matyti „Lakers“ ekipoje. Kobe toliau klausinėjo, bet atėjo laikas, kai man tai atsibodo ir aš su juo nebešnekėjau“, – linksmą pokalbį su K.Bryantu atsiminė Manu.

„Scanpix“ nuotr./Gabrielis Deckas
„Scanpix“ nuotr./Gabrielis Deckas

25-erių metų amžiaus lengvojo ir sunkiojo krašto puolėjo pozicijose galintis žaisti G.Deckas pasaulio čempionate vidutiniškai rinko po 13,9 taško ir 3,1 atkovoto kamuolio bei stipriai prisidėjo prie savo šalies žygio iki didžiojo finalo, kur Argentiną sustabdė Ispanija.

199 cm ūgio puolėjas nuo 2018 metų yra Madrido „Real“ narys, o Eurolygoje per 20 žaidimo minučių vidutiniškai rinko po 7,4 taško ir 3,2 atkovoto kamuolio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis