Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 12 12

Naujokų biržoje nušvilptas Kristapas Porzingis tampa reklamos ir Niujorko žvaigžde

Naujuoju „New York Knicks“ ekipos veidu tampantis latvis Kristapas Porzingis žengia vis didesnius žingsnius link tikros NBA žvaigždės statuso. Krepšinio aikštėje žibantis 20-metis talentas vis dažniau matomas ir reklamose bei tampa tikra žvaigžde ir už aikštės ribų.
Kristapas Porzingis ir Nerlensas Noelis
Kristapas Porzingis ir Nerlensas Noelis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Vos 22 rungtynes sužaidęs ir visus skeptikus kaipmat nutildęs K.Porzingis tampa „Knicks“ sirgalių numylėtiniu. Niujorko krepšinio sirgaliai pastaraisiais metais turėjo mažai kuo džiaugtis.

K.Porzingis pasirašė jau trečiąją asmeninio rėmimo sutartį – su sporto gėrimų gamintoju „BodyArmor“. Latvis jau yra pasirašęs sutartį su „Delta Airlines“ ir „Shifman Mattress“.

Pats krepšininkas teigia, kad šie sandėriai sudaryti iš būtinybės. Su avialinijomis latvis sutarė, nes jo šeima itin dažnai atskrenda pas jį iš Latvijos. Su čiužinių įmone „Shifman“ – nes pastaruosius metus niekaip nerasdavo savo ūgiui reikalingo čiužinio, tad buvo kamuojamas miego problemų.

„BodyArmor“ gėrimai, anot K.Porzingio, jam tiesiog patiko. Latvio veidas įmonės reklamose ir parduotuvių vitrinose bus naudojamas visose Niujorko apylinkėse.

Internetiniame aukcione „eBay“ buvo parduotos 42 kolekcinės NBA kortelės su K.Porzingio parašu. Pigiausia iš jų pirkėjui atsiėjo net 300 JAV dolerių.

„Mačiau, kaip kiti žaidėjai jį geria, tad nusipirkau pabandyti, ir man labai patiko“, – teigė K.Porzingis.

Vis dėlto, nepaisant būtinybės, latvis jau tampa tikra žvaigžde ir už aikštės ribų.

Naujokų biržos metu Niujorko krepšinio aistruolių nušvilptas K.Porzingis kiekvienose rungtynėse mato būrį sirgalių, vilkinčių „Knicks“ marškinėlius su jo pavarde.

Lapkričio mėnesį NBA.com svetainėje K.Porzingio marškinėliai buvo šešti pagal perkamumą. Sirgaliai dažniau pirko tik Stepheno Curry, Kobe Bryanto, LeBrono Jameso, Michaelo Jordano ir Kevino Duranto marškinėlius.

„Visada svajojau žaisti NBA. Tačiau matyti tiek daug žmonių vilkint marškinėliais su mano pavarde... Tai nerealu“, – sakė K.Porzingis.

Internetiniame aukcione „eBay“ buvo parduotos 42 kolekcinės NBA kortelės su K.Porzingio parašu. Pigiausia iš jų pirkėjui atsiėjo net 300 JAV dolerių.

Lapkričio mėnesį NBA.com svetainėje K.Porzingio marškinėliai buvo šešti pagal perkamumą.

Marketingo agentūros ASM teigimu, pusantros valandos latvio pasirodymas renginyje sezono pradžioje kainavo apie 3 tūkst. JAV dolerių, o dabar kaina peržengė 10 tūkst. dol. ribą.

Vis dėlto, svarbiausi sandėriai K.Porzingio laukia ateityje. Šio sezono pabaigoje baigs galioti latvio ir kompanijos „Nike“ krepšinio batelių sandėris, tad galime laukti naujo nemažo kontrakto. 

Tarp visų NBA naujokų K.Porzingis yra trečias pagal taškus (vid. 14,2), trečias pagal aikštėje praleidžiamas minutes (vid. 28) ir antras pagal atkovotus kamuolius (8,3). Lapkričio 17-ąją latvis įsūdė 29 taškus į „Charlotte Hornets“ krepšį, o šią savaitę įmetė 28 taškus žaisdamas prieš savo vaikystės idealą Dirką Nowitzkį.

Po mačo vokietis teigė, kad K.Porzingis yra kur kas geresnis nei pats D.Nowitzkis buvo 20 metų.

„Knicks“ sirgaliai nepaliauja galvoti vis naujų pravardžių nelengvai ištariamai europiečio pavardei. Naujausi variantai – „Porzingod“ ir „Godzingis“. Vis dėlto, K.Porzingis teigė, kad jam labiau patinka „KP6“.

Sirgalius žavi ne tik puikus latvio krepšinis ar paprastas būdas, bet ir kone nepriekaištinga anglų kalba. Brolis Janis patarė Kristapui dar vaikystėje eiti į papildomas anglų kalbos pamokas ir tai davė vaisių. Be to, latvis dar kalba ir ispaniškai.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?