2020 07 10

NBA „burbulas“ pildosi: D.Sabonis atvyko su socialine žinute, J.Embiidas – su skafandru

NBA žaidėjai pamažu renkasi į „Disney World“ parką, kur bus tęsiamas 2019–2020 m. sezonas. Dalis atvykėlių demonstruoja socialines žinutes, o kai kurios NBA žvaigždės padarė viską, kad apsisaugotų nuo COVID-19.
Domantas Sabonis ir Joelis Embiidas
Domantas Sabonis ir Joelis Embiidas / Indiana Pacers nuotr. ir stopkadras

Tarp jau atvykusių komandų – ir „Indiana Pacers“ su Domantu Saboniu.

Visi „Pacers“ lyderiai, įskaitant ir Domantą Sabonį, į „Disney World“ teritoriją žengė pasipuošę marškinėliais su užrašu „I Can't Breathe“ (liet. aš negaliu kvėpuoti).

Tai – policijos pareigūnų nužudyto George'o Floydo viena paskutiniųjų frazių, tapusi vienu „Black Lives Matter“ judėjimo šūkių.

Socialinę žinutę pakeliui į „Disney World“ parką siuntė ir NBA čempionai „Toronto Raptors“ krepšininkai.

Jau kelias savaites netolimoje Floridos vietovėje besitreniravę Kanados komandos žaidėjai į būsimąją savo buveinę atriedėjo autobusu, papuoštu didžiuliu užrašu „Black Lives Matter“.

Jei šių komandų žaidėjams rūpėjo socialinės žinutės, tai „Philadelphia 76ers“ vedlio Joelio Embiido galvoje, panašu, yra tik koronavirusas.

Kamerūnietis vos išlipęs iš automobilio užsitraukė baltą apsauginį skafandrą, o taip pat dėvėjo ir apsauginę kaukę bei pirštines. Tiesa, J.Embiidas nepraleido progos nusifotografuoti su to paprašiusia moterimi ir jos kūdikiu.

Apsaugines kaukes dėvėjo ir kitos NBA žvaigždės, tačiau skafandrų joms neprisireikė. Priešingai, kai kurie iš žymiausių lygos žaidėjų prisiminė dar prieš pandemiją nutikusią nelaimę – štai „Los Angeles Lakers“ puolėjas Anthony Davisas į vadinamąjį „burbulą“ atvyko su marškinėliais, ant kurių pavaizduotas tragiškai žuvęs Kobe Bryantas su dukterimi.

Daugiau kadrų su į „Disney World“ parką atvykusiais NBA žaidėjais:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis