Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 07 07

NBA milijardai: kaip beviltiška laikyta lyga tapo tokia, kur pinigų krepšys neišsemiamas

77-ojo Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) sezono čempionais tapo „Denver Nuggets“ ekipa, finalo serijoje 4:1 nugalėjusi „Miami Heat“. Šį įvykį stebėjo šimtai milijonų žiūrovų visame pasaulyje, o tai leidžia tiek pačiai NBA, tiek jos komandoms uždirbti milijardus dolerių.
Michaelas Jordanas ir Davidas Sternas
Michaelas Jordanas ir Davidas Sternas / „Scanpix“/AP nuotr.

10 milijardų dolerių – tiek uždirba NBA pardavusi transliavimo teises ir reklamą. Tačiau dar prieš kelis dešimtmečius NBA buvo laikoma beviltiška verslo požiūriu.

Kas leido NBA pasiekti tokią komercinę sėkmę ir kaip veikia NBA verslo modelis?

Prestižiškiausios pasaulio krepšinio lygos kelias prasidėjo 1946 m. Tuo metu „Boston Garden“ arenos savininkas Walteris Brownas sumanė, kad didžiosios ledo ritulio arenos gali būti naudojamos ir krepšinio rungtynėms. Jis įkūrė Amerikos krepšinio asociaciją, kuri po trejų metų susijungė su Nacionaline krepšinio lyga. Susikūrė mums šiandien žinomas prekės ženklas – NBA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos