NBA žaidėjai išrinko geriausią visų laikų krepšininką

Daugiau nei šimtą NBA žaidėjų apklausę „The Athletic“ žurnalistai bandė išsiaiškinti, kas jų nuomone yra geriausias visų laikų krepšininkas. Jie gavo nevienareikšmius atsakymus.
Iš kairės: LeBronas Jamesas, Michaelas Jordanas, Kobe Bryantas
Iš kairės: LeBronas Jamesas, Michaelas Jordanas, Kobe Bryantas / „Scanpix“ nuotr.

Dar prieš metus įvykdžius tokią apklausą lyderis buvo aiškus: Michaelas Jordanas gavo net 58,3 proc. balsų, kai antroje vietoje likęs LeBronas Jamesas – tik 25,3 proc.

Šiemet skirtumas tarp šių žaidėjų gerokai sumažėjo.

Legendinis M.Jordanas vis dar yra pirmas su 45,9 proc. balsų, bet 21-ąjį sezoną NBA lygoje žaidžiantis LeBronas jį vejasi – „Karalius“ gavo 42,1 proc.

2003 metais karjerą baigęs MJ stipriausioje pasaulio lygoje žaidė 15 sezonų, rinko po 30,1 taško, 6,2 atkovoto kamuolio ir 5,3 rezultatyvaus perdavimo. M.Jordanas šešis kartus tapo čempionu ir finalo MVP, penkis sykius iškovojo reguliariojo sezono MVP apdovanojimą.

L.Jamesas 2003 metais pradėjo karjerą ir tęsia ją iki šiol. Per 21 metus jis pelnė jau daugiau nei 40 tūkst. taškų (vienintelis toks istorijoje) ir sužaidė 1492 rungtynes. Jo vidurkiai – 27,1 taško, 7,5 atkovoto kamuolio ir 7,4 rezultatyvaus perdavimo. LeBronas po keturis kartus tapo čempionu, finalo ir reguliariojo sezono naudingiausiu žaidėju.

„Scanpix“ nuotr./LeBronas Jamesas
„Scanpix“ nuotr./LeBronas Jamesas

Bent keleto balsų sulaukė tik dar vienas žaidėjas – Kobe Bryantas, kurį įvardino 9,8 proc. respondentų. Pernai Kobe buvo įvardintas 6,8 proc. atvejų ir taip pat buvo trečias.

Po vieną balsą gavo Magicas Johnsonas, Stephenas Curry ir, kiek netikėtai, Paulas Pierce'as.

Iš viso buvo apklausti 133 žaidėjai – tai daugiau nei ketvirtadalis NBA krepšininkų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis