„Better Business Bureau“ agentūra Ballų prekės ženklui paskyrė prasčiausią F įvertinimą. Skelbiama, kad dėl jų produkcijos sulaukta 33 klientų skundų, kurie negavo užsakymų, jiems nebuvo atiduoti pinigai už nekokybiškus pirkinius arba jie stipriai vėlavo.
LaVaras Ballas davė atsaką kritikams: „Tai atgyvenusi agentūra. Kam jie rūpi? Pasakykite jiems, kad juos pakeitė „Yelp!“. Mes tikrai galvojome, kad jie nebeegzistuoja. Naujasis BBB reprezentuoja Big Baller Brand.“
Tačiau tai nėra vienintelės bėdos sporto aprangos kompanijai. Ballų verslą į teismą padavė kompanija „Closet Collection“, kuri tikisi atgauti 25 tūkst. JAV dolerių.
Ši kompanija buvo atsakinga už kepuraičių, marškinėlių ir kitos itin brangiai parduodamos atributikos gamybą.
„Kai reikėjo susimokėti, jie tiesiog pradingo. Mes bandėme susitarti tris mėnesius. Jie sakė, kad sumokės, kokius septynis kartus. Jie vis atidėliojo ir atidėliojo“, – aiškino kompanijos atstovas.