Naujuosius NBA marškinėlius nuskenavę išmaniuoju telefonu gerbėjai išvys žaidėjo ir komandos statistinius duomenis bei gražiausius žaidimo epizodus.
Sirgalius tokius būdu taip pat pasieks informacija apie artimiausias rungtynes ir karščiausios žinios iš komandų stovyklų.
„Visuomet galėjome pagaminti aukštos kokybės marškinėlius, tačiau norėjome sukurti kažką naujo“, – sakė „Nike“ skaitmeninių inovacijų viceprezidentas Stefanas Olanderis.
„Nike“ diegiamos naujovės pasieks ir „NBA 2K18“ gerbėjus, mat nuskenavus tam tikro žaidėjo marškinėlius kompiuteriniame žaidime išaugs jo reitingai.
Kiekviena komanda turės po 4 skirtingus aprangų komplektus.
Pristatymo metu buvo galima įsitikinti, kad kai kurie klubai (pvz., Majamio, Šarlotės, Toronto) išlaikė senąjį stilių, kiti – gerokai atsinaujins (pvz., Oklahomos, Jutos, Minesotos).
Prekyboje naujoji „Nike“ produkcija pasirodys rugsėjo 29 dieną ir kainuos nuo 110 iki 200 JAV dolerių.
Teisę gaminti NBA marškinėlius „Nike“ įsigijo 8 metams. Už tai bendrovė paklojo 1 mlrd. JAV dolerių.