Kompiuterinėse simuliacijose, remiantis pokalbiais su skrydžių valdymo centru, taip pat „Google Earth“, skrydžio ir kitais duomenimis bandoma kuo tiksliau atkartoti tai, kas įvyko ir kokios priežastys lėmė katastrofą.
Štai keletas vaizdo įrašų, kuriuose bandoma atkartoti kiekvieną sraigtasparnio judesį ore:
Per aviakatastrofą žuvo 9 žmonės, tarp kurių – K.Bryantas ir jo 13 metų dukra Gianna.
Lemtingą rytą Los Andželą gaubė tirštas rūkas. Toks tirštas, kad, anot CNN, policijos sraigtasparniai tądien negavo leidimo skristi bent iki vidurdienio.
K.Bryantas naudodavo privatų sraigtasparnį, kad įveiktų Los Andželo spūstis. Krepšininkas skrido sraigtasparniu „Sikorsky S-76“, kurį gamina „Lockheed Martin Blackhawk“ kompanija.
1991 metais pagamintas sraigtasparnis nebuvo K.Bryanto. Jis nuomojo jį iš užsakomųjų reisų „IEX Holding“ bendrovės, kuri nustatytu numeriu sraigtasparnį valdė nuo 2011 metų.
Šią bendrovę vėliau į teismą padavė K.Bryanto žmona Vanessa Bryant.