2022 05 12

Paprastas MVP – ašarą braukusiam N.Jokičiui prizas įteiktas arklidėse

„Denver Nuggets“ klubas nusprendė padaryti staigmeną savo komandos lyderiui, antrus metus iš eilės naudingiausiu NBA lygos krepšininku (MVP) išrinktam Nikola Jokičiui.
Nikola Jokičius
Nikola Jokičius / „Nuggets“ klubo nuotr.

„Nuggets“ treneris Michaelas Malone‘as ir iki klubo darbuotojai nuvyko į gimtąjį N.Jokičiaus miestą, šiek tiek mažiau nei 50 tūkst. gyventojų turintį Somborą.

NBA arenose dominuojantį vidurio puolėją jie užklupo važinėjantį su žirgo tempiamu vežimu. Šeima prisidėjo tradicine muzika ir serbų dainomis, o nustebintas N.Jokičius braukė ašaras.

27-erių N.Jokičius šiame sezone NBA lygoje rinko po 27,3 taško, 13,7 atkovoto kamuolio ir 7,8 rezultatyvaus perdavimo. Jo tempiama „Nuggets“ ekipa, išretinta traumų, sugebėjo finišuoti šešta NBA Vakarų konferencijoje, tiesa, atkrintamosiose jau pirmajame etape 1-4 krito nuo „Golden State Warriors“ krepšininkų.

Naudingiausiu NBA sezono krepšininku N.Jokičius tapo antrą sezoną iš eilės. Per visą NBA istoriją jis tryliktas žaidėjas ir penktas vidurio puolėjas, apgynęs šią prestižinę statulėlę.

„Dabar apie tai negalvoju, bet kai būsiu senas, storas ir irzlus, tikiuosi tai atsiminsiu ir galėsiu pasakoti vaikams, kad gerai žaidžiau krepšinį“, – nuotoliniu būdu, iš savo arklidžių, su NBA studija bendravo N.Jokičius.

„Visi žino, kad esu tas pats vyrukas. Tikiuosi nepasikeisti ir po šio laimėjimo. Būti NBA istorijos dalimi man reiškia labai daug“, – pridūrė serbas.

Verta pažymėti, kad svarbiausią individualų NBA lygos apdovanojimą – MVP statulėlę – jau ketvirtus metus iš eilės laimi europietis. 2019 ir 2020 metais naudingiausiu tapo graikas Giannis Antetokounmpo.

N.Jokičius į NBA lygą atvyko 2015-aisiais, prieš tai naujokų biržoje pasirinktas tik 41-uoju šaukimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis