Trejų metų projektas leis NBA klubams ant marškinėlių parduoti 6,35 cm x 6,35 cm dydžio reklamos ženklą. Reklama atsidurs ant marškinėlių priekio kairės pusės. Prekės ženklo dydis sutaps su marškinėlių dešinę pusę papuošiančiu aprangos gamintojo „Nike“ logotipu.
Anksčiau teigta, kad už visą šį procesą bus atsakingi patys NBA klubai, tačiau aiškėja, kad komandų vadovams dar teks kaip reikiant pasukti galvas, atsirenkant rėmėjus.
Pranešta, kad naujuosius klubų rėmėjus turės patvirtinti NBA atstovai.
Taip pat įvesta visa galybė apribojimų, ko negalės reklamuoti lygos klubai.
Ant marškinėlių negalės būtų reklama, susijusi su tabaku, alkoholiu, politika, lažybomis ir televizijomis.
Maža to, lygos atstovai pasiskubino apginti ir vieną pagrindinių lygos rėmėjų „Nike“, teigdami, kad negalima bus reklamuoti šios JAV sporto aprangos milžinės konkurentų.
Tai reiškia, kad, pavyzdžiui, Michaelas Jordanas, kuriam priklauso „Charlotte Hornets“, negalės reklamuoti savo kompanijos „Jordan Air“.
Skaičiuojama, jog reklamos ant marškinėlių NBA lygai per tris sezonus leis uždirbti apie 150 milijonų JAV dolerių.
Reklama ant NBA marškinėlių pirmą kartą buvo išmėginta šio sezono „Visų žvaigždžių“ rungtynėse, kai komandos vilkėjo KIA prekės ženklu pažymėtus marškinėlius.